Jezsuiták

PÁRBESZÉDBEN

Címkék

Je ne suis pas Charlie – időszerűtlen hitvallás

2015.01.10. 14:07 scapinelli

je-suis-charlie.jpgEgykor egy amerikai elnök a szabadság jelszavává tette szállóigévé vált hitvallását: „Ich bin ein Berliner”. Mindenki tudta, hogy ez sem származási- vagy lakhelyet, sem illetőséget nem jelölt meg, hanem egyértelmű ideológiai álláspontot. Valójában Kennedy vallomást tett, kiállt egy fenyegetett város mellett, a szabadság mellett.  Senkinek sem jutott eszébe, hogy ellenszózatként kijelentse: Nem vagyok berlini. Én azonban ma kimondom: Nem vagyok Karcsi... Je ne suis pas Charlie. Persze nem lenne okos gomblyukamra tűzni az ellen-kitűzőt, mert a sok szabadságszerető tüntető egyike-másika még megverne. Jobbik esetben. Mert toleránsak.

 

Elemzés helyett érzelmek

Nyelvtanilag a tegnap óta divatos „Je suis Charlie” annyit jelent mint „Ich bin ein Charlie” (Németül: Karlchen…), és állítólag a szolidaritás jele a szólásszabadság mellett. Bármely tévécsatornát kapcsoljuk be, bármely nyelven, ugyanazok a képek, ugyanazok a nyilatkozatok. Már ez is kissé megingatja bizalmamat a szólásszabadságban. Tényleg Ausztráliától Koppenhágáig mindenki mindenben egyetértene? Nekem ez valahogy gyanús. Nincs ellenvélemény?

Félreértés ne essék, a gyilkosság gyilkosság marad, nem lehet mártíromsággá stilizálni, még ha a merénylő testvérpár ezzel az illúzióval is ment a halálba. Azt se vitatja józan ember, hogy a piaci vásárlók, a túszok, legyilkolása nem igazolható semmiféle ideológiai diskurzussal. Ők áldozatok, nem vértanúk. De az újságírók sem vértanúk, akárhogy is próbálják a kollégák azzá szépíteni őket. Ők ismerték a kockázatot, ami a folyamatos provokációval jár. Az talán kevésbé világos, tudták-e, hogy uszításuknak ártatlan áldozatai is lesznek, toleráns emberek, akik nem gyűlölködnek másképp gondolkodók ellen, mint feltehetőleg a ma megölt bevásárlók voltak.  Feltehetően a vendetta, a bosszú újabb és újabb áldozatokat követel majd. A karikaturisták ezt nem tudták volna? Akkor jobb esetben Jézus szavaival „nem tudták, mit cselekszenek.  A tulajdonosok viszont, akik a mai napon egymillió példányt adtak el a lapból, a szokásos mennyiség húszszorosát, nagyon is tudták, de nem bánják, mint ahogy a fegyverkereskedők sem siránkoznak a háborúk áldozatai miatt.

A Charlie vagyok kitűzők hordozói pedig fontolják meg, hogy a francia  mondat azt is jelenti: Követem Charliet. Tényleg? A halálba is? A pr-kampány kiötlői hideg számítók. Ők a gyűlölködés nagykereskedői, sőt exportőrei is. Igaz rájuk persze a mondás is: Aki szelet vet, vihart arat.

596 komment

Címkék: média párizs terror félelem

A bejegyzés trackback címe:

https://jezsuita.blog.hu/api/trackback/id/tr257058823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.01.28. 11:02:23

Egy kislány egyszer felriadt éjszaka és a sötétben az édesanyját hívta:
- Mama, gyere ide! Félek! Szörnyek vannak a szobában!
Az anya, aki nem akarta elmulasztani a spirituális leckére kínálkozó alkalmat, így válaszolt:
- Ne félj drágám, Jézus veled van.
Egy pillanatnyi gondolkodás után a kislány kétségbeesetten kiáltotta:
- De mama, nekem hús-vér emberre van szükségem!

matthaios · http://www.matthaios.hu 2015.01.28. 11:06:58

@Izrael misztériuma:

Jézus Krisztus és Mária hús-vér emberek. Ha őket kizárjuk a hús-vér emberek közül, akkor fölösleges például ez az egész blog. Akkor a Messiás még nem jött el és nem a második eljövetelét várjuk.

2015.01.28. 11:12:07

A fenti jelenet nem erről szól!
Az első és legalapvetőbb emberi szükséglet, amelyet a családnak kell kielégíteni, a mély és szeretetteljes emberi kötődések iránti igény, azaz, hogy a hús-vér emberekhez közel érezzük magunkat...

matthaios · http://www.matthaios.hu 2015.01.28. 11:17:07

@Izrael misztériuma:

'A fenti jelenet nem erről szól!'

De én sem erről írtam. Na, ez már így nagyon OFF, abba kellene hagyni.

2015.01.28. 11:55:06

@matthaios:
Mondjuk "ez az egész blog"
annyi minden miatt lehet felesleges.
:)

matthaios · http://www.matthaios.hu 2015.01.28. 12:14:59

@Pandit:

Én nem is csak a blogról beszéltem, hanem arról, hogy ha Mária nem hús-vére ember, akkor Jézus sem az, és így a jezsuita rendnek, Jézus Társaságának sincs sok értelme, meg ennek az egész kereszténységnek se. Az viszont előfordulhat,hogy a beszélgetésnek ez a szála most már felesleges.

telihold83 2015.01.28. 13:17:20

Nem szeretnék most ehhez tovább kapcsolódni, nem volt nekem szándékomban robbantani ezt a témát egyáltalán itt, csak a boszorkánynál hemzsegni kezdett a fejemben sok gondolat, amiből néhány kicsúszott. De jó volt veled beszélgetni @jabbok, köszi, az lehet, hogy neked nem annyira velem.

Kajlának van igaza, ez a cikk itt nem erről a témáról szól, ez engem zavart már tegnap is. A rendnek, szabályoknak megvan az értelmük, nem akarom példaképnek tekinteni Hebdot kicsiben se.

andronikos · http://andronikosz.blogspot.hu/ 2015.01.28. 13:19:31

@Pandit: Jó írás, ezt konkrétan nem olvastam még, de maga az érvrendszer ismerős.

De nekem tényleg teljesen más miatt problémás ez az egész. Két mai napi friss példa, aztán befejezem a személyes sztorikat, de ez még nagyon kell ide az érthetőség végett.

Barátom egyik ismerőse, fiatal hölgy, diagnosztizáltak nála egy gyógyíthatatlan, de szinten tartható betegséget. Ettől azonban súlyos depreszióba esett, hónapok óta nem mozdult ki a lakásból. A hozzátartozók javulás jelének vélték, amikor végre legalább netezni elkezdett, de ott meg csak világvégés honlapokat nézeget. A barátom megkért, hogy próbáljak neki megfelelő szakembert és befogadó közösséget keresni.

Másik a 12 éves keresztlányom. Kitalálták az iskolájában, hogy nem oda való, hanem speciális iskolába. Nem ő a legrosszabb tanuló, viszont ő az egyetlen cigány az osztályban. Sőt, nem is olyan rossz tanuló, már a majdani továbbtanulását is intézgetjük. Ha most átraknák a gyogyiba, akkor a továbbtanulásnak fuccs. Ezt különben egyszer már a beiskolázásnál is meg kellett harcolnunk, akkor papírt adtak róla, hogy a kislány teljesen normál képességű. Nem is tudom, hogy kerülhetett ez megint napirendre. Mindegy, most ezt a harcot megint meg kell küzdeni a hülye hivatallal.

Konkrétan a mai délelőttöm ezzel a két üggyel telt el, de nincs ebben semmi rendkívüli, évtizedek óta ilyen és hasonló problémákkal szembesülök napi szinten.

A probléma nekem tehát valahol itt kezdődik, és nem ott, hogy ki mit gondol a bridzs-asztalnál, vagy hogy engem le bunkószexistamacsóznak akár a szemembe, akár a hátam mögött.

Nyugodtan vessem rám bárki követ, de ez utóbbiakat én nem tudom valós problémaként kezelni.

telihold83 2015.01.28. 14:38:23

@andronikos: Máskor, másutt, szívesen beszélek veled konkrétumokról.

jabbok 2015.01.28. 15:17:24

@telihold83: "az a fránya "napi áldozó boszorka" is a női körből tud csak kikerülni"
Ezen elgondolkodtam egy picit.

Azt hiszem, az egyetlen oka, hogy a női körből került ki (NÁLAM), az az, hogy férfiak között már alig ismerek napi áldozót.

És ezt nem csak a magam mentségére írom - hanem ez a tény (ti. hogy az én ismeretségi körömben nagyságrendileg több a napi áldozó a nők között) éppen azt jelzi, amire céloztam. Vagyis: hogy az igazán fontos posztokon az egyházban bizony az asszonyok vannak.

A férfiak ősi betegsége, hogy ha valami fontos lesz nekik, ott mindjárt tisztségeket és feladatokat keresnek maguknak. Ha egy férfi igazán megtalálja az Úristent az Egyházban, akkor többnyire mindjárt az a skatulya kattan be nála, hogy biztos papi hivatása van, vagy valami más TEVÉKENYSÉGBE kezdenek.

A nők mindig is közelebb álltak ahhoz, hogy egyszerűen csak OTT LEGYENEK valahol, ahol fontos nekik. Akkor is, ha éppen semmit sem tudnak TENNI. Az egyszerű JELENLÉT pedig önmagában is isteni princípium (számomra biztosan). Minél többet ülök csendben az Oltáriszentség előtt, annál többször csodálkozom el rajta, hogy az Isten milyen jól kibírja sokszor anélkül, hogy TENNE valamit vagy beavatkozna - de OTT LENNI ... na ez az, amiről soha, és sehol nem mond le...

matthaios · http://www.matthaios.hu 2015.01.28. 16:07:56

@jabbok:

Néha elmossák a nő és a férfi közti különbséget, néha meg túlhangsúlyozzák. Nem kell feltétlenül mindenütt a férfi és a nő különbségét keresni. A karthauzi kolostorban a férfiak semmit sem tesznek. Csak imádkoznak meg fizikai munkát végeznek. Csak ott vannak. Igaz, hogy a karthauziak jelentős része pap, de papként "sem tesznek semmit". Csak papként vannak ott. Ezért lehet még beszélni introvertált, extrovertált beállítottságról, meg még sok minden másról. A beállítottság önmagában véve nem erkölcsi kategória. Az egyoldalúság már lehet az.

Isten maga a teljes és maradéktalan aktivitás, anélkül, hogy változna. És ezt "ő egészen jól kibírja", ha már antropomorf módon beszélünk róla. Ez elkerülhetetlen, de azért nem minden antropomorfizmus ajánlott.

telihold83 2015.01.28. 19:45:43

@jabbok: "az igazán fontos posztokon az egyházban bizony az asszonyok vannak."
Ezt azért nem nevezném posztnak, nem övezi olyan tisztelet vagy megkülönböztetés mint a valódi rangot, de nem is azért csinálják.

jabbok 2015.01.28. 22:10:46

@telihold83: és még egy sztori is eszembe jutott, külön a te kedvedért, egy FÉRFI templomi boszorkányról ;o)

(Igaz, mint majd kiderül, egy női kis boszorka is volt ott.)

Szóval amikor a Down kislányom olyan 2,5-3 éves volt, elérte azt a kort, amikor a prédikáció végéig szépen megvolt ölben, de aztán muszáj volt elengedni, hogy bóklásszon a templomban, különben ordítani kezdett. Eleinte valamelyikünk kísérgette, de aztán rájöttünk, hogy egyedül is szép csendben elmászkál a sorok mellett, és se meg nem szökik, se bajt nem csinál, csak időnként kiszúr magának egy-egy pad szélén ülő nénit-bácsit, és szemezget vagy barátkozik velük, illetve néha az ölükbe mászik.

No, hát akkor figyeltem fel a helyi templomi sárkány bácsira.

Tüntetőleg rázta a fejét, hümmögött, jelezte, hogy ő ugyan nem szól, mert jó keresztény ember, "de apuka, ez egy templom, vegye már észre magát, és vigye ki..." Én meg persze úgy tettem, mint aki nem veszi észre.

A helyzet csak durvult, amikor Zsófi már a bácsi előtt meg mögött ülőkhöz is odament barátkozni, de a bácsit tüntetőleg kihagyta. A templomi sárkánybácsi (nem is volt olyan öreg, olyan 55-60 lehetett) már kifejezetten hangosan is hümmögött, hogy vegyük már észre magunkat.

És akkor Zsófi egyszercsak visszafordult (már túljutott a bácsin), odasertepertélt hozzá, megállt előtte, a térdére tett kézzel megtámaszkodott, és úgy jó 40 cm-ről belevigyorgott a képébe, és csak állt és nézett. (Most kéne ide egy kép róla - képzelj el egy kis Down-t, ahogy áll és néz és vigyorog. Ehhez piszkosul értenek ;o))

A bácsi továbbra is csóválta és rázta a fejét és hümmögött - Zsófi meg csak állt és rendületlenül vigyorgott. És úgy 1 perc múlva a fejrázásnak előbb az amplitúdója, aztán a sebessége kezdett csökkenni, aztán a hümmögés halkult, aztán a bácsi egyre gyakrabban és egyre hosszabban kezdett visszanézni Zsófi szemébe - míg a végén nem bírta tovább, és elmosolyodott ő is. Úgy egy percig állták egymás tekintetét, aztán Zsófi szbályosan megpaskolta a bácsi térdét - amúgy bíztatólag - és visszasomfordált hozzám.

Csak 5-10 perc múlva kezdett újra sétálni. És akkor jött a slusszpoén: nem mertem hátranézni, csak a szemem sarkából láttam, hogy a bácsi feje ugyanolyan bőszen jár, mint korábban - szemmel láthatóan és tüntetőleg fürkészte, hogy ki mer rosszallóan nézni erre a tündéri kislányra...

Kajla 2015.01.29. 06:09:14

@Pandit: Köszönöm, nagyon jó írás. Talán azt az egyszerű állítást tenném még mellé, hogy egy csoportra tett, átlagra vonatkozó (akár igaz) megállapítás nem szabad, hogy az egyénre nézve negatívan kizárólagos legyen. Abból, hogy a fehérek általában rosszabbul futnak 100 m-en, nem következik, hogy xy fehér nem futhat nagyon jól.

YganA 2015.01.29. 12:21:32

@Kajla: @Pandit: Nekem is tetszik az okos, logikus elemzés.
Én annyit tennék hozzá (lehet, hogy valahol benne van, csak elkerülte a figyelmemet):
- a sztereotipiák nemcsak tényleges önvédelemül szolgálhatnak, hanem önértékelési zavaraink kompenzálására is. (Satnyácska vagyok, de legalább nem vagyok piszkos xxx, undorító yyy, ostoba szőke zzz.)
- a világ nem steril, magamat is beleértve. Butuska érzékenységeink vannak, amik akár robbanhatnak is kicsit-nagyot, pláne valamilyen felheccelt (pénzzel, sértegetéssel, ...) állapotban.
- nemcsak kémiára, ógörögre, robotikára stb kellene tanítani a jövő nemzedéket, hanem intelligenciára, amelybe olyasmi is beleértendő, mint a társadalmi tapintat. (Mozgássérült emberek között nem poénkodunk a sántaságról. Sőt nem is analizáljuk, minősítjük kéretlenül, nyilvánosan problémáikat, még ha ez törvényileg pc korrekt is. Valahogyan idetartozik az is, hogy ne csak a magunk, hanem mások szent dolgaiból sem űzzünk fölényeskedve tréfát...)

telihold83 2015.01.29. 12:38:05

@jabbok: Nagyon szép, megható a történet, köszönöm, hogy elmondtad. A kislányod nagyon szeretetreméltó lény. A szavak sokszor csak bonyolítják tényleg a dolgokat. De azért nagyon fontosak is. Mai napom már jól sikerül, mert jó szavakat vihetek magammal. Mindjárt reggel megtaláltam ami most aktuális nekem: "Tartsunk ki rendületlenül reménységünk megvallása mellett – mert hűséges az, aki az ígéreteket tette –, és figyeljünk egymásra, hogy szeretetre és jótettekre buzduljunk, ne hagyjuk el összejövetelünket, mint némelyek szokták, hanem bátorítsuk egymást, annál inkább, minél inkább látjátok a napot közeledni."
És amit tőled kaptam most ráadásul, ezt már igazán nem számíthattam ki.

jabbok 2015.01.29. 12:59:21

@matthaios: Erről a Legyetek jók ha tudtok c. film Ignáca és Fülöp atyája jut eszembe, amikor Ignác kihalássza a szenteltvízből a papírhajókat, és fejtegetni kezdi, hogy Jézus nem a mennyben van... ;o)

matthaios · http://www.matthaios.hu 2015.01.29. 13:03:25

@jabbok:

Érdekes hasonlat, de nekem valahogy nem ugrik be.

jabbok 2015.01.29. 13:13:24

@telihold83: azért szeretek éppen értelmi sérült emberek között élni, mert nagyon sokszor meghökkentőek, rengetegszer nyúlnak át egész természetesen azokon a falakon, amik nekünk nem csak lebonthatatlannak TŰNNEK, de talán számunkra azok is... Sokszor irigylem tőlük, hogy pl. én ha akarnék, sem ölelhetnék meg úgy egy idegen embert , ahogy ők zsigerből jövő egyszerűséggel megteszik, ha éppen annak érzik szükségét. (Én nem csak magam miatt nem tehetem - hanem mert TŐLEM másként is fogadnák.)

Azóta is el-elgondolkodom rajta néha, hogy vajon azt a templomi sárkány bácsit mikor simogatta meg bárki is utoljára, és mikor mosolygott rá OLYAN ŐSZINTÉN bárki... Pedig milyen közel áll ez a templomba szólító isteni hívás lényegéhez...

jabbok 2015.01.29. 13:31:05

@matthaios: Nézd meg újra... Nekem nagy kedvencem. Azzal együtt, vagy éppen azért, mert nem is akar "történelmileg" hiteles lenni - pl. Ignác a valóságban egész biztos sokkal kevésbé lehetett poroszos, humortalan (bár a filmben is vannak nagyon finom szösszenetek a humorára). Nagyon szeretem, ahogy a filmbli karaktereik kiegészítik és tisztelik egymás hitét - és ahogy építenek, sőt, számítanak a másik hitére. Nekem részben ezért igazán KATOLIKUS a film.

A te visszamordulásod a "Jézus és a Szűzanya is hús-vér emberek" kérdésben pont olyan volt nekem, mint amikor a filmbeli Ignác egy pillanatra elfelejti, hogy kinél és miért és hogyan úsznak papírhajók a szenteltvízben - és OBJEKTÍVE, TEOLÓGIAILAG egész pontos kioktatást tart.

Kívülről nézve néha vicces (vagy NEKEM legalábbis az volt - bocsánat), amikor pl. AKKOR és ANNAK írsz Jézus és Mária hús-vér (de ne felejtsük el: TÖRTÉNELMILEG hús-vér) voltáról, amikor a másik ember kifejezetten egy FIZIKAI, EMBERI ölelésre, hátbaveregetésre vágyik. Nem történelmileg és nem teologice. Hanem ITT ÉS MOST. Agyalásmentesen.

Az én Zsófim módjára.

matthaios · http://www.matthaios.hu 2015.01.29. 14:50:03

@jabbok:

Csak a “történelmi hitelesség” kedvéért:

Ezt írtam: “Az igazi feminista teológia a mariológia. Mária mentes az eredeti bűntől, Méltósága nagyobb az összes teremtmény méltóságánál, mert méhében hordta az örök Igét. Megszülte, táplálta, ápolta és ott állt a kereszt alatt. Ő az angyalok, az egész teremtés királynője.”

Ezzel szemben írta IM:

“Az anya, aki nem akarta elmulasztani a spirituális leckére kínálkozó alkalmat, így válaszolt:
- Ne félj drágám, Jézus veled van.
Egy pillanatnyi gondolkodás után a kislány kétségbeesetten kiáltotta:
- De mama, nekem hús-vér emberre van szükségem!”

Tehát megint a klasszikus szembeállítás: van az élet hús-vér valósága és van az elméleti valóság, a teológiai valóság. “Amikor a másik ember kifejezetten egy FIZIKAI, EMBERI ölelésre, hátbaveregetésre vágyik. Nem történelmileg és nem teologice. Hanem ITT ÉS MOST. Agyalásmentesen.”

Tehát eredetileg nem is ebben az összefüggésben mondtam valamit. A háttérben valamilyen “duplex veritas” húzódik meg. Jelenleg már nemcsak a hittel és az emberi gondolkodással kapcsolatban gondolják ezt, hanem a teológiai elmélettel és a gyakorlattal kapcsolatban is. Az erkölcsi törvénnyel, az Egyház tanításával és a gyakorlatalt kapcsolatban. Mégis van, amikor az ember “hátbaveregetést” már csak “történelmileg és teologice” kaphat. Minden egyéb potenciális “hátbaveregető” már eltűnt, vagy már “hátbaveregetésük” nem igazán hatásos.

Nincs két igazság, a teológia és a gyakorlat ugyanarról szól. Zsófi igazsága ugyanaz, mint a teológia igazsága.

2015.01.29. 15:27:20

@matthaios:
A történelmi hitelesség kedvéért:
IM nem "Ezzel szemben" csak ezután írta amit írt. (Mária pl. nem is szerepel benne)
Más kérdés, hogy nekem sem világos hogy mit is akart kifejezni ezzel a "se-füle-se-farka" történetecskével.
Egyetértek nincs szembenállás, de a történet szembeállításnak is nagyon gyenge kísérlet, csak annyi látni, hogy egy anya nagyon bután (finom vagyok) reagált a kislánya bajára.
Egy gyermek spontán reakcióján meg felesleges lenne kiakadni.

2015.01.29. 15:29:11

@Pandit:
Zsófi sztorija viszont tündéri és felemelő.
Köszi Jabbok. :)

2015.01.29. 16:03:26

@Pandit:
"IM nem "Ezzel szemben" csak ezután írta amit írt."

a mélylélektan tapasztalatai szerint a gyengédség mindennap megtapasztalható élménye nélkül az egyén karaktere eltorzul, beteggé válik...
(...)
- De mama, nekem hús-vér emberre van szükségem!
(...)
Az első és legalapvetőbb emberi szükséglet, amelyet a családnak kell kielégíteni, a mély és szeretetteljes emberi kötődések iránti igény, azaz, hogy a hús-vér emberekhez közel érezzük magunkat...
(IM)

Isten országa köztünk van...
(Isten az emberek közt megnyilvánuló szeretetkapcsolatban mutatkozik meg)

matthaios · http://www.matthaios.hu 2015.01.29. 17:06:38

@Pandit:

Hát igen, egyszer már abban maradtunk, hogy "előfordulhat,hogy a beszélgetésnek ez a szála most már felesleges".

2015.01.29. 18:25:05

@matthaios:
igaz. bocs'

jabbok 2015.01.29. 20:28:55

@matthaios: ne haragudj, igazán nem hivatalom védeni IM-et és a mondandóit - és szerintem nem is szokásom ;o)))

De a "történelmi hitelesség kedvéért": én nem állítottam, hogy te mit mondtál, és hogy az szemben áll IM állításával. Nem követtem el az általad említett "klasszikus szembeállítást" - sőt, TALÁN (SZVSZ) most IM sem. (De erről inkább nyilatkozzon ő, ha kedve szottyan.)

Én a magam részéről biztosan csak azt írtam, hogy "erről az jutott eszembe".

IM talán valóban nem egészen neked válaszolva, sőt, kissé talán tényleg off módon, lazán kapcsolódva a te felvetésedhez, azt jegyezte meg, hogy egy kislánynak hús-vér emberre volt egy adott helyzetben szüksége, és nem érte be egy felnőttes közhellyel. Legyünk korrektek: a konkrét helyzetben ez TELJES mértékben független az adott közhely teológiai igazság avagy tévedés voltától. (Tegyük hozzá, hogy IM-től nem szokatlan az ilyen laza képzettársítás - nevezheted néha csúsztatásnak, de sokszor lehet egyszerű asszociatív oldalág a témáról.)

Te viszont ERRE válaszoltál azzal, hogy Jézus és Mária is hús-vér emberek.

Na most szerintem ez tényleg csak nagyon elszánt módon érthető jól. Mert Mária és Jézus hús-vér voltának a TEOLÓGIAI igazsága SEMMIT nem segít egy kislányon, aki éppen egy ITT ÉS MOST HÚS ÉS VÉR emberi ölelésre szorul. És fordítva: az, hogy ITT ÉS MOST HÚS ÉS VÉR emberi gyengédségekre IS szorulunk mindnyájan - ebből SEMMILYEN cáfolatot nem lehet leszűrni arra, hogy Jézus és Mária ne lettek volna hús és vér emberek is, és a megváltás ne történt volna meg.

Sőt, tovább megyek: az, hogy Jézus és Mária hús-vér ember volt, az még az Istennek sem teszi fölöslegessé azt, hogy NEKI is szüksége legyen rá, hogy ma élő, MA HÚS ÉS VÉR embereken keresztül adja meg nekünk a NEKÜNK szükséges EMBERI öleléseket. Az Istennek is "szüksége van" ma (is) a Teréz anyákra - és az egyszerű édesanyákra - és az én Zsófimra.
______________

De ismétlem: még csak ezt sem terveztem kifejteni. "A történelmi hitelesség kedvéért": egyszerűen annyit írtam, hogy NEKEM a te visszabökésedről a film egy jelenete jutott eszembe. Slussz.

telihold83 2015.01.29. 21:11:15

@jabbok: Megértelek és elhiszem neked. Valaki mondta egyszer nekem, hogy a Down-os gyerekek különösen is nagy szeretetet tudnak adni. El is gondolkodtam akkor ezen. Van a házunkban egy ilyen fiú, a lányommal együtt járt általánosba. Neki sajnos nincs olyan szerencséje a szüleivel mint a ti Zsófitoknak veletek. Elég szomorú sors jut neki, valami csodafélében bízom vele kapcsolatban, valami olyasfélében, hogy megváltozhat még a sorsa.
Zsófi nagyon elvarázsolta a bácsit, ez nem kérdés. Egyszer mikor már nagyon varázstalan úton haladtam sérülten, kicsit sárkányként, odamentem egy idegen férfi szerzeteshez, köszöntem neki és megkértem, hogy legyen olyan kedves és öleljen meg. Nagy szerencsém volt, jó ember volt, szó nélkül hosszasan megölelt, nem kérdezett ő semmit, én sem mondtam semmit, elköszöntem tőle és kikísért a kapuig. Emlékszem, erős voltam és nagyon hittem hazafelé az úton. :)
De tény, hogy ilyet azóta sem kértem. Tudom, tényleg tudom, hogy a természetfölötti vígasznak helyet kell hagyni még akkor is, ha nagyon nehéz, ezt nem lehet megspórolni, vagyis lehet, de nem érdemes, mert íztelen gyümölcsöt terem, mert homokra épített vár lesz belőle. Tapasztalatból tudom, hogy ez így van, hogy az emberi vigasztalásnak is határai vannak. A köves utak és az éles sziklák mégis ijesztően hatnak hegymenetben fölfelé, megtapasztalva, hogy milyen kicsi vagyok. Lehet, hogy elég annyit tudnunk, hogy valahol vár egy ölelés. A helyét, idejét, módját nem én tudom.

jabbok 2015.01.29. 22:06:04

@telihold83: "Tudom, tényleg tudom, hogy a természetfölötti vígasznak helyet kell hagyni még akkor is, ha nagyon nehéz, ezt nem lehet megspórolni, vagyis lehet, de nem érdemes, mert íztelen gyümölcsöt terem, mert homokra épített vár lesz belőle. Tapasztalatból tudom, hogy ez így van, hogy az emberi vigasztalásnak is határai vannak."

Hát persze. Én nem is állítanám szembe a kettőt.

Persze tudom, hogy gyakori emberi próbálkozás emberi vigasztalással MEGPRÓBÁLNI betölteni azt az űrt, amit csak Ő tud betölteni.

És sajnos fordítva is igaz: az is gyakori, hogy azt a vigaszt is az Istentől várjuk, amit magunkban, vagy embertársunkban kéne megtalálnunk. Vagy amit másoknak kéne megkapniuk - tőlünk. (Biztos ismered a viccet a pünkösdi karizmatikusról, aki az árvízben a ház tetején ülve elzavarja a tűzoltókat, aztán a mentőcsónakot, és végül a mentőhelikoptert is azzal, hogy rajta majd segít az Úristen...)

Egyiket sem szabad kijátszani a másik ellen. A vigasztaló emberi kéz gyakran közvetlenül az Úristen keze - és fordítva...

Pilinszky János: Elég

A teremtés bármilyen széles,
ólnál is szűkösebb.
Innét odáig. Kő, fa, ház.
Teszek, veszek. Korán jövök, megkésem.

És mégis olykor belép valaki
és ami van, hirtelenűl kitárúl.
Elég egy arc látványa, egy jelenlét,
s a tapéták vérezni kezdenek.

Elég, igen, egy kéz elég amint
megkeveri a kávét, vagy ahogy
"visszavonúl a bemutatkozásból",
elég, hogy elfeledjük a helyet,
a levegőtlen ablaksort, igen,
hogy visszatérve éjszaka szobánkba
elfogadjuk az elfogadhatatlant.

jabbok 2015.01.29. 22:09:57

@telihold83: Nekem ilyesmit IS jelent a litániának az a gyönyörű mondata, hogy "áldott legyen Isten az ő angyalaiban és szentjeiben - Ámen."

telihold83 2015.01.29. 22:31:52

@jabbok: Nagyon köszönöm, igazad van! :) És a litániát nagyon szeretem.

matthaios · http://www.matthaios.hu 2015.01.29. 22:48:44

@jabbok:

Nem volt okos dolog részemről IM megjegyzésére reagálni. Egyébként nem arról van szó, hogy valami fölösleges lenne, hanem éppen arról, hogy erős motivációt kap. Aztán az is lehet, hogy az ember magára marad. De ekkor sincs egyedül, mert Jézus és anyja, Mária, két ember mellette van.

jabbok 2015.01.29. 23:01:55

@matthaios: Értem én, és igazat is adok (Ráadásul nem is csak "teologice" ;o)

Nem ezzel SZEMBEN, hanem egyszerűen EMELLETT tartom mégis fontosnak az EMBERI érintést.

Az értemi (éppen ÉRTELMÜKBEN) sérült emberek mellett a haldoklók és súlyos betegek között is elemi élmény számomra az ÉRINTÉS, az egyszerű emberi testi érintés gyönyörűsége és szent volta. Persze kockázatos is. De fantasztikus. Megrendítő emlékeket őrzök belőle.

Sok, nagyon sok dolog van még ott, ahol az értelem már megszűnik.

2015.01.29. 23:04:34

@jabbok:
"egy kislánynak hús-vér emberre volt egy adott helyzetben szüksége"

Isten mindig az emberek által cselekszik, ha bármi okból nem vállalod e jócselekedet végrehajtását, akkor az isteni rend sérül és az a jócselekedet nem lesz már más által sem végrehajtva, ezért én rendkívüli módon tisztelem hozzáállásodat, a kis Zsófi iránti végtelen gondoskodó szeretetedet, ugyanakkor minden sérült ember lelke legmélyén olyan lakik Istennek Szent Lelke és általa nyerhetsz Te is földöntúli vigasztalást...

matthaios · http://www.matthaios.hu 2015.01.30. 09:38:35

@jabbok:

'Sok, nagyon sok dolog van még ott, ahol az értelem már megszűnik.'

Igen, de ekkor sem a megszűnésről beszélnék. Aquinói Szent Tamás a gyónásról szóló résznél abbahagyta a Summa írását. Azzal utasította el a kérést, hogy folytassa, hogy amit tapasztalt, ahhoz képest, amit eddig írt csak "szalma". De ez a harmadik kötet közepén volt (ezt más fejezte be), és nem a Summa Szent Tamás egyetlen műve.

Néha úgy gondolom, túl korán vélik úgy, hogy megszűnik az értelem vagy ami még rosszabb, hogy érvényét veszti. Ez nem is szűnik meg, hanem inkább fölemelődik. Bölcsesség lesz belőle, amelyben az egymásnak ellentmondani látszó dolgok valamilyen egyensúlyt, harmóniát kapnak. A bonyolultság, összetettség, kuszaság valamilyen egyszerűség által világítódik át, a lényeg jobban kiemelődik. Ennek egy apró megnyilvánulása lehetne annak az érzése is, hogy mikor kell és mikor nem kell egy blogon valamihez hozzászólni.

2015.01.30. 10:41:26

@matthaios:
"túl korán vélik úgy, hogy megszűnik az értelem vagy ami még rosszabb, hogy érvényét veszti"
Például?
Talán nem volt felesleges az IM-ére írt reakciód.
Lásd milyen elgondolkodtató kommentek születtek azóta.
Azért szerintem itt (lásd ezt a szót sem szó szerinti fizikai helyként kell értelmezni, mint ahogy szerintem a megszűnik szót sem "ott") senki nem "becsüli le" az értelem jelentőségét.
Az fura lenne ebben a műfajban.
Azzal nagyon egyetértek, hogy többet kellene "hallgatnunk" "szólás" helyett. (legalább is nekem. Mea culpa...) :)

matthaios · http://www.matthaios.hu 2015.01.30. 11:13:08

@Pandit:

'túl korán vélik úgy, hogy megszűnik az értelem vagy ami még rosszabb, hogy érvényét veszti"
Például?'

lexikon.katolikus.hu/F/fideizmus.html

csaba carmarthen 2015.01.30. 12:33:11

mno.hu/kulfold/hogy-ki-terrorista-a-feher-haz-mondja-meg-1270368

Polizist oder Terrorist? Sie sehen praktisch gleich aus.

Hier weiterlesen: Alles Schall und Rauch:

Die offizielle Charlie Hebdo Story stinkt

alles-schallundrauch.blogspot.de/2015/01/die-offizielle-charlie-hebdo-story.html

Rendor vagy terrorista?

1.bp.blogspot.com/-ATjNLtmjFeg/VK9OqeTLXNI/AAAAAAAAZhE/rGQzUJz9UA8/s1600/HebdoPolizistTerrorist.jpg

Gyakorlatilag egyforman (is) neznek ki...

jabbok 2015.01.30. 13:49:56

@matthaios: úgy érzem - lehet, hogy tévedek - mintha teljesen másról beszélnénk. Én nem csak arra gondoltam, amit Szt. Tamásra vonatkoztattál, vagy amit jezsuita stílusban "Cardoner-folyó" effektusnak nevezhetnék - bár ez is fontos. És ebben olyan szépen fogalmaztál, hogy nem is tudok mit hozzátenni.

De kifejezetten arról IS szerettem volna jelzést adni, amikor az értelem el sem kezdődik. (Súlyos sérülteknél, öntudatlan vagy értelmileg egészen beszűkült állapotban lévő szenvedőknél pl. ilyesmiről van szó...)

Számomra egyre inkább úgy tűnik, hogy az értelem és a tudatos akarat jelentőségét túlságosan egyoldalúan túlhangsúlyozta az egyház az utóbbi pár száz évben. (Kedvencem e téren a bűn beszűkített értelmezése, amit messze nem csak tudva és akarva lehet elkövetni, legfeljebb anélkül NEM SZÁMÍT bűnnek - az ELKÖVETŐ számára.)

csaba carmarthen 2015.01.30. 16:21:03

1

McCain- 'mi kepezzuk ki/fegyvereztuk fel a vilag terr0rista hadsereget:'

"AZ USA Nemzetbiztonsagi csoportbol MINDENKI az ISIS felfegyverzeset ajanlotta."

www.youtube.com/watch?v=xf5TFrvzmAE

1:00 Everyone in the national security team recommended arming isis

2

' es folyamatosan kapcsolatban allunk veluk'

...majd JOHN McCAIN ismet elszolja magat: folyamatosan kommunikal az isis-sel...

www.youtube.com/watch?v=2scdDUVK65Y

2:08 J.McC: "I know these people I am in contact with them all the time"

(mintha valakinek lett volna mar ilyen freudi elszolasa ... a szemkiloveteskor -"folyamatosan kapcsolatban alltam a rendorseggel es utasitasokat adtam")

3

Nemet ujsagiro (Frankfurter Algemeine Zeitung) a hirek hamisitasarol

www.youtube.com/watch?v=sy9KFOVf8Ro

0:20 "Most azonban lattam, hogy mennyire messzire ment a nemet es az amerikai media hogy megprobalja haboruba sodorni Europat es Oroszorszagot.

Eljutottam arra a fordulopontra hogy kialljak ide es elmondjam:

Nem volt helyes amit a multban tettem

Embereket manipulaltam

Oroszorszag ellen uszitottam

Es nem helyes amit a kollegaim tesznek es tettek

mert megvesztegetik oket...

Elaruljak az embereket nemcsak

Nemetorszagban, hanem egesz Europaban.

xxx

xx

x

False Flag Operation (magyarul Hamis Zászló(s) Művelet)-nek nevezzük azt a katonai műveletet, amikor álcázott egységek más kívülálló erők nevében követnek el támadást.

stormcloudsgathering.com/charlie-hebdo-shootings-censored-video
ez utobbi video youtube feloli megkozelitese (alabb) mar blokkolva van:
www.youtube.com/watch?v=yJEvlKKm6og

Miert?
(nezettsege ennek ellenere kozeliti a 3 milliot)

A művelet a legtöbb esetben az adott hatalom saját emberei/erőforrásai/országa elleni önmerényletével valósul meg, amelynek célja vagy a számára ellenséges és/vagy értékes terület eredetileg illegitim megtámádására és/vagy megszállására, illetve már folyó harcokba való mesterséges beavatkozásra való ok (Casus Belli) megszerzése,

vagy hogy országában eredetileg elfogadtathatatlan diktatórikus intézkedéseket szükségszerű biztonsági intézkedéseknek titulálva legitimálhasson....

matthaios · http://www.matthaios.hu 2015.01.30. 17:07:57

@jabbok:

Érdekes a tudatosság felfogása a skolasztikus pszichológiában. A földi életben az ember halhatatlan szellemi lelke a testtel való szoros egység által tudja csak kifejteni működését. Jelen helyzetben a test oldaláról fellépő hiányosságok akadályozzák a lélek teljes működését. Ez lehet betegségek, de például az öregedés következménye is. Ez azonban nem a lélek képességeinek a hiányát, hanem csak működésük akadályoztatását jelenti. Ez az akadályoztatás csak a mostani életre jellemző, a dicsőségre föltámadt test már készséges eszköze a léleknek.

Az értelem a lélek minden működésénél ott van mint ennek egyik képessége. Ez nemcsak a logikusan gondolkodó értelmet jelenti. Az értelem logikai gondolkodást megelőző fázisa a befogadás fázisa, kialakul a lélekben a befogadás által valamilyen “kép”. Ezt követi az állításokban való megfogalmazás vagy a logikai feldolgozás, következtetés szakasza. Szent Tamás szerint a tévedésnek csak ez utóbbiak vannak kitéve.

Bocs a kiselőadásért.

vigyüktúlzásbaadolgokat 2015.02.02. 22:19:14

Azt hiszem, nem teljesen OFF a téma ebben a topikban. Le a kalappal Angela Merkel előtt, szerintem nagyon jó beszédet mondott ma az Andrássyn!

csaba carmarthen 2015.02.03. 00:38:58

Mottó: „Monda az Úr Jónásnak: »Kelj fel és menj Ninivébe, kiálts a Város ellen! Nagy ott a baj, megáradt a gonoszság: szennyes habjai szent lábamat mossák.«” -

...hogy Németországban.....

A harcos zoofil egyesületek pedig hangosan követelik „jogaik” elismerését.

Nos, ismét kikötöttünk egy szigeten a liberalizmus óceánjában.

S ha elhamarkodottan arra gondolnánk, ennél nincsen undorítóbb sziget, biztosak lehetünk benne, hogy tévedünk.

.....

...hogy izmosodnak a neonácik? Pedig itt a magyarázat. A liberalizmus óceánjában és a nagy forgalmú Happy Zoo-kban.

„Hozzám már hűtlen lettek a szavak, vagy én lettem mint túláradt patak oly tétova céltalan parttalan s úgy hordom régi sok hiú szavam mint a tévelygő ár az elszakadt sövényt jelzőkarókat gátakat.”

Tényleg ideje van Ninive pusztulásának.

archivum.magyarhirlap.hu/allatok-0#sthash.N8VUq2nM.dpuf

A helyzet kicsit változott. Mirólunk már valódit sem mondanak, csak nagyon ritkán. Ön pedig nem Thomas Mann.

„Csak” egy értelmes, becsületes asszony a huszadik századból, aki látta a Checkpoint Charlie-t.

Ezért anélkül, hogy félreértené vagy önmagára vonatkoztatná, József Attila e sorait is megértheti:

„ (…) Arról van szó, ha te szólsz, ne lohadjunk,
de mi férfiak férfiak maradjunk
és nők a nők – szabadok, kedvesek
- s mind ember, mert az egyre kevesebb…
Foglalj helyet. Kezdd el a mesét szépen.
Mi hallgatunk és lesz, aki csak éppen
néz téged, mert örül, hogy lát ma itt
fehérek közt egy európait.” -

magyarhirlap.hu/cikk/16157/Level_Angela_Merkelnek#sthash.rtuh4eOj.dpuf

IILiliII 2015.02.03. 12:37:04

@telihold83: tudom, hogy már volt egy pár napja, hogy írtad, de azóta se tudom elfelejteni az ölelős történetedet... még így rágondolva is erőt ad nekem...köszönöm, hogy megosztottad.

telihold83 2015.02.03. 19:39:13

@IILiliII: :)) Jabboknak köszönhető. A szerzetes Jézus követségében szívesen vállalta az ilyenfajta megbízatást is, aranyos volt, egy ferences. Tudod ők fráterek, vagyis testvérek és talán emiatt is, de olyan magától értetődő és természetes volt az egész, mintha már évezredek óta ismernénk egymást. Mindannyiunkat vár egy nagyobb ölelés. Életadó, teremtő ölelés. Csak ki kell tartanunk odáig valahogy mindenképpen. Ott már egészen biztonságban leszünk és a nappal arca már velünk marad rendületlenül.
"Ezek azok, akik a nagy nyomorúságból jöttek, és megmosták ruhájukat, és megfehérítették a Bárány vérében. Ezért vannak Isten trónusa előtt, és szolgálják Őt éjjel és nappal az Ő templomában, és a trónuson ülő velük lakik. Nem éheznek és nem szomjaznak többé, sem a nap nem tűz rájuk, sem semmi más hőség, mert a Bárány, aki középen a trónusnál van, legelteti őket, elvezeti őket az élet vizének forrásaihoz, és az Isten letöröl szemükről minden könnyet."
@vigyüktúlzásbaadolgokat: Nagyon érdekes lehetett, mitől volt jó? Nem lehet valahol meghallgatni?

IILiliII 2015.02.03. 21:39:39

@telihold83: :-) nagyon szeretem ezt a részt...

vigyüktúlzásbaadolgokat 2015.02.05. 14:02:56

@telihold83: "Nagyon érdekes lehetett, mitől volt jó? Nem lehet valahol meghallgatni?"

Az ATV-n végignéztem az élő közvetítést, biztos megvan az archívumukban. Azt hittem, hogy mond valami udvarias beszédet, és ehhez képest az első szótól az utolsóig egy olyan szabadság-beszéd volt az egész, hogy libabőrös voltam végig!! Kezdte Petőfi Sándorral, folytatta József Attilával, hogy ők azt bizonyítják, hogy a magyarság igenis tett a szabadságért a történelemben. A beszéd csúcspontja szerintem az volt, hogy mennyire hálásak a németek még most is a magyaroknak, hogy megnyitottuk az osztrák határt az NDK-soknak.
Európáról azt mondta többször is, hogy olyan kis pont vagyunk már a világban, hogy csak a fejlettségünk megőrzésével tudunk kitűnni, már aki akar ... Itt tért ki a CH elleni erőszakra, meg a bevándorlási politikára, nagyon határozottan. Szóval én paff voltam, annyira átjött, hogy szívből mondja ezeket, nem színből.
A más vallásúak tiszteletéről sokat elárult, ahogy a zsinagógában mozgott, meg az emlékfánál is nagyon megilletődött, elgondolkodó volt az arca.

2015.02.05. 21:58:36

IRÁN: VICCELŐDÉS A HOLOKAUSZTON – MÁSODSZOR
Lehet fogadni, hogy a Holokausztot tagadó rajzokra válaszul hány (ön)gyilkos zsidó merénylő fog lecsapni az iráni karikaturistákra, az őket védő rendőrökre és ártatlan civilekre a sarki közértben, csupán azért, mert muzulmánok. Tudjuk, hogy egy sem. A zsidók csóválják majd a fejüket, lapoznak és élik tovább az életüket.

www.szombat.org/politika/iran-viccelodes-a-holokauszton-masodszor

csaba carmarthen 2015.02.05. 22:37:08

vannak az egyenlok, es vannak az egyenlobbek...

Őrizetbe vettek egy 16 éves gimnazistát, mert átrajzolta a Charlie Hebdo címlapját...

www.youtube.com/watch?v=Klqv9t1zVww

A franciaországi Nantes-ban a rendőrség őrizetbe vett egy 16 éves gimnazisát, mert a Charlie Hebdo címlapjával merészelt viccelődni, és a rajzot kitette a Facebook-oldalára.

Az eredeti rajz a Charlie Hebdo 2013. július 10-i számának címlapján jelent meg, azzal a felirattal, hogy “A Korán egy szar”, és hogy nem állítja meg a golyókat

A gimnazista ezt rajzolta át úgy, hogy a a Koránt tartó férfit a merényletben meggyilkolt Charbra cserélte, a Koránt pedig a Charlie Hebdóra. A felirat: A Charlie Hebdo egy szar, nem állítja meg a golyókat.

A gimnazistát terrorizmus dicsőítésével vádolják.

Szerdán egy 14 éves nantes-i lány húzta ki a gyufát, az ő ügyében is terrorizmus dicsőítése miatt vizsgálódnak, miután a villamoson kiabálta az ellenőröknek , hogy “Mi vagyunk a Kouachi nővérek, megyünk a kalasnyikovokért”.

elgondolkodtato.com/tag/16-eves-gimnazista/#

stormcloudsgathering.com/charlie-hebdo-shootings-censored-video

a fenti linken lathato video youtube feloli megkozelitese IS blokkolva van:
www.youtube.com/watch?v=yJEvlKKm6og

Miert?

pacsy 2015.02.08. 09:36:53

@jabbok: amúgy én nem vágyom kettős életre! (vagy az nem itt volt...? ;)

a Zsófi lányodról meg a hümmögős bácsiról szóló történetet viszont (39 kommentel feljebb) mint egy értékes gyémántot örzöm - és nagyon-nagyon köszönöm! ( @IILiliII: @telihold83: nektek is, mert az alapján vettem észre!)

jabbok 2015.02.09. 00:05:51

@pacsy: "amúgy én nem vágyom kettős életre! (vagy az nem itt volt...? ;) "
Hú, ezt így hetek múlva fogalmam sincs már, hogy mivel kapcsolatban írhatod... Nem emlékszem, hogy ilyesmit feltételeztem volna rólad - olyanra meg végképp nem, hogy egy ilyen feltételezést közzétennék. Azt szoktam erre mondani, hogy nagy szerencsémre katolikus vagyok, s mint ilyennek, nekem is azt tanították, hogy ilyesmit állítani rosszabb esetben rágalmazás - de legjobb esetben is megszólás ;o)

telihold83 2015.02.09. 12:16:46

@vigyüktúlzásbaadolgokat: Megtaláltam, köszönöm!
Hát igen, ilyenekért kaphatta a Szabadság Érdemérmet. Biztos emlékszel 2011-ben vehette át. Sötét alkalmi ruhában(!) volt nem túl mély dekoltázzsal, ami nála ritkaság.

sainteve 2015.02.11. 11:35:45

@Izrael misztériuma:
Elítélendő ez a primitív bosszú, és rendkívül szomorú, hogy a vallási-etnikai gyűlölködésre ugyanaz a válasz. Elképesztő, hogy egy ilyen pályázatot meg lehet hirdetni. Valóban, valószínűleg annyian fognak lecsapni, ahány keresztény csapott le a CH-ra, nulla. Egyértelmű, hiszen ilyen mértékű fanatizmus csak az iszlám egy kis hányadában lelhető fel. A fejcsóváló zsidók mögé viszont nem tudom pontosan kiket képzelsz. A hithű, vallásukat valóban szentül őrző és gyakorló, minden tiszteletet megérdemlő zsidókat - akik Izrael államban is súlyos elnyomásban élnek -, vagy a legszörnyűbb, minden nemzetközi/emberi szabályt/normát felrúgó tömény rasszizmusra és gyűlöletre épülő állam vezetőit-támogatóit, és/vagy a nagyvárosok hátborzongató erkölcsi fertőjében, tisztátalanságában élő fiatalokat? Igaz ez az állam nem sarki közértben, viszont nem is 15 ártatlan embert ölt és öl meg, hanem gyomorforgató népirtást végez.
Elnézést ha mellé lőttem, csak kicsit megijedtem, hogy esetleg a történelem egyik legsúlyosabb borzalmának tagadását hirdetőkkel szemben ellenpólusként a jelenkori népirtókat állítod.
Remélem persze, hogy te az általam (is) nagyra becsült, vallásukat gyakorló zsidókra gondoltál.
Ez esetben viszont a CH-s párhuzamoddal akadnak gondok, hiszen ott sem a legmélyebben hívő mohamedánokat láthattuk ámokfutni, hanem nehéz múltú, börtönviselt kábítószereseket, akik vélhetően nem sűrűn látogatták a párizsi mecseteket.

2015.02.11. 12:10:23

@sainteve:
"A hithű, vallásukat valóban szentül őrző és gyakorló, minden tiszteletet megérdemlő zsidókat - akik Izrael államban is súlyos elnyomásban élnek -, vagy a legszörnyűbb, minden nemzetközi/emberi szabályt/normát felrúgó tömény rasszizmusra és gyűlöletre épülő állam vezetőit-támogatóit, és/vagy a nagyvárosok hátborzongató erkölcsi fertőjében, tisztátalanságában élő fiatalokat? "

lehet, hogy már nekem is szövegértési és értelmezési problémáim vannak, de nem teljesen világos számomra a gondolatmeneted, mit akartál tulajdonképpen ezzel állítani/kérdezni?

sainteve 2015.02.11. 12:37:12

@Izrael misztériuma:
Elég lett volna, ha fent még egy mondatot bemásolsz, és máris világos. Így, anélkül valóban nem lenne az.
"Lehet fogadni, hogy a Holokausztot tagadó rajzokra válaszul hány (ön)gyilkos zsidó merénylő fog lecsapni az iráni karikaturistákra"-írtad te.
Úgy érzékeltem, hogy vallási vagy etnikai vonalak mentél húztál egy párhuzamot, tettél egy szerintem igen egyszerű 'jó és rossz közti' különbséget. Természetesen nem vádollak rasszizmussal :) , hisz' leírtam én is, hogy bizonyos különbségek egyértelműek.
Mivel leírtad, hogy mit csinál a "zsidó", ami egy igen tágan értelmezhető, heterogén csoport, bátorkodtam megkérdezni, kiket képzeltél közben a lelki szemeid elé. (fejcsóválás stb.)
Amúgy sajnos tényleg kissé cifrán fogalmazok, ami internetes kommentelgetés esetén végképp túlzó, ígérem, igyekszem egyszerűsödni.

Antal József 2015.02.16. 14:32:44

A csàrlik most viccelődhetnek 21 keresztény kivégzésén.
Mondjuk rajzolhatnák, hogy a szennylappal a kezükben vihoràsz a halnak meg...vagy az már nem vicces?
Szerintük a szólásszabadság mindenek felett!

A francia kormàny társtettes a kivégzésekben.
Majd amikor a vatikáni terekről, utcákról szerzik be az áldozataikat a Szent Katolikus Egyház is felébred.
Ferenc pápának már régen lépnie kellett volna.

P.E. 2015.02.16. 15:35:43

@Antal József:
Nekem is eszembe jutott Ferenc papa, miután kizokogtam magam, megrendülve a videon látottaktól, lebénultan a tehetelenségemtől.
Te mit tennél, ha te lennél a papa? Nekem a rendületlen imán kívül semi sem jut eszembe...

P.E. 2015.02.16. 15:36:47

Én pápát írok, és papa jelenik meg.

Antal József 2015.02.16. 16:28:12

A legegyszerűbb hívő tud imádkozni a békéért. Nem kell pápaság hozzá. A pápaság mihez kell?...az Isten által adományozott és a hívek által fenntartott hatalom kinyilatkoztatásához. Ez gyáva módon elmaradt.

2015.02.16. 19:48:43

Ki az ellenség?
Január 7. – a nyugati civilizáció új gyásznapja. Párizsban, egy vicclap szerkesztőségében muszlim terroristák tizenkét embert mészároltak le, többségüket láthatóan nem vaktában, találomra, hanem név szerinht azonosítva, lista alapján. Karikaturistákat, akik sértették az iszlámot. Kivégeztek egy földön fekvő rendőrt is.
De nem, nem az iszlámról kell levonni általánosításokat. Hanem a Nyugat politikai civilizációjáról.
Önmagában, nyugati, felvilágosult szemszögből nincs jobb vallás és rosszabb vallás. Minden vallásnak voltak vérengző korszakai, a kereszténységnek, az iszlámnak, még a tibeti buddhizmusnak is. A Nyugat nem attól jobb, hogy a kereszténység jobb az iszlámnál, hanem attól, hogy itt volt felvilágosodás – amelynek egyik, de csak egyik gyökere a keresztény etika –, és az értékei beépültek a nyugati keresztény egyházak gondolkodásába. Így áll ez a kereszténydemokrata Európai Néppárt alapprogramjában.
Nyugaton tiszteletben tartják a szabadságjogokat, így a véleménynyilvánítási és a vallásszabadságot. Az iszlám országaiban – jellemzően – nem. A Nyugat önbecsapása, hogy az ő szempontjából a fő választóvonal az iszlám fundamentalisták vagy a muszlim terroristák és a békés hívők között húzódik. Természetesen az algériai, szaúdi vagy pakisztáni hívők többségétől ugyanúgy nem kell félni, mint ahogy a muszlimellenes Breivik mészárlása után nem lehet azt mondani a norvégokról, hogy vérengző fenevadak. De Breivik mészárlása után a norvégok lelkiismeret-vizsgálatot tartottak: hogyan történhetett ez meg velük. Melyik az a kollektív alany, amely a párizsi mészárlás után lelkiismeret-vizsgálatot fog tartani?
Hallgassunk egy olyan emberre, aki belülről ismeri az iszlámot. Abdel Fattáh el-Szíszí egyiptomi elnök nemrég klerikusok előtt beszélt az el-Azhár Egyetemen, azt mondta, az iszlám forradalmasítására van szükség, hogy az 1,6 milliárd muszlim hívő ne álljon szemben a világ többségével – és a felvilágosultságot hiányolta.
(...)
A nyugati baloldali média lelkesen ismételgeti, hogy Oszama bin Laden a nyolcvanas években, Afganisztánban közvetve együttműködött az amerikaiakkal. Tehát „az amerikaiak szabadították magukra meg a világra, megérdemelték”. A nyugati baloldali média sohasem ismételgeti, hogy Oszama jobbkeze, az al-Kaida jelenlegi vezére, a Csecsenföldön elfogott Ajmán az-Zaváhirí 1997 elején az orosz titkosszolgálat őrizetében töltött kényelmes hónapokat úgy, hogy az ügyész által kért három évet a bíró hat hónapra mérsékelte, aztán egy hónap múlva kiengedték, pénzét-holmiját visszakapta, békében távozhatott. Alekszandr Litvinyenko, a KGB, majd az FSZB renegát tisztje, akit 2006-ban polóniummal mérgeztek meg, halála előtt egy évvel azt nyilatkozta, hogy Zaváhirí nem sitten volt, hanem Dagesztánban FSZB-kiképzést kapott. Ugyanő állította, hogy a dán karikatúrabotrányban is benne volt az FSZB keze.
Itt jobb, ha megállunk a vonalak meghosszabbításában, csak tény, hogy Amerika képes volt megvédeni magát, az a Franciaország pedig nem, amelyiknek szocialista kormánya a Krím annektálása után is csak kínkeservesen mert visszalépni attól, hogy hadihajókat adjon el Oroszországnak.
A mészárlás borzalmas. El kell ítélni, és el is ítéli minden nyugati kormány, de ettől még Európa nem lesz biztonságban a terroristáktól. Felvilágosult és a szabadságjogokat tiszteletben tartó eszünkkel tudjuk és hirdetjük, hogy kis számú terrorista rémtettei miatt nem lehet rossz embernek tartani több mint másfél milliárd iszlám hívőt – de attól még nem lesznek felvilágosultak, és nem fogják nyugati módra tiszteletben tartani a szabadságjogokat. Ám azt mégiscsak elvárhatnánk, hogy az európai kormányok legyenek észnél, és a tényleges ellenség ellen védekezzenek.

www.parameter.sk/rovat/paravelemeny/2015/01/07/ki-az-ellenseg

2015.02.16. 20:04:26

Tillmann J. A.
Európa nem kötelező!
Az iszlám és a tények
2008/16
Ha az iszlám tényleg annyira toleráns, akkor mivel magyarázható az, hogy neki köszönhető az első európai pogrom (az Ibér kalifátusban); szintúgy a legnagyobb mérvű és legtovább tartó rabszolgaság rendszere? A tolerancia tünete lenne a sokmilliós keleti kereszténység eltűnése is? (Vö. Bat Ye'or: The Decline of Eastern Christianity under Islam From Jihad to Dhimmitude, 1996.)

Vajon az összes nagy kultúra közül miért csak az iszlám háborog, követel, árasztja szét terroristáit a világba? A nagy kínai, a nagy ind kultúra vajh' miért nem? Hisz' e kultúrák népei szintén a fertelmes európaiak kialakította globális világban kényszerülnek élni, nemde?

Nincs ennek a vallásnak egynehány, minden mástól eltérő sajátsága, főként pedig különösen militáns vonása?

Utóbbi kérdést azzal a felvilágosult vélekedéssel szokás elodázni, miszerint minden vallás militáns. Amiben legfőképpen az ismeretek, a történelmi és kulturális tények felőli tudatlanság nyilvánul meg. Ugyanis korántsem mindegy, hogy egy vallás követői annak kezdetétől fogva kivont karddal rontanak-é a környező világra, vagy csak védekeznek a kardokkal szemben? (Esetleg egyáltalán nem tanúsítanak ellenállást, miként a buddhizmus Indiában - minek folytán az iszlám hódítók sikeresen ki is gyomlálták a szubkontinensen.) "Amíg a kereszténységnek születése után ezer év kellett ahhoz, hogy felfedezze a tüzet és a kardot, az iszlámnak a bölcsőjében volt az erőszakos bizonyság" - írja Egon Flaig középkortörténész a Frankfurter Allgemeine Zeitungban. "Mohamed harcos próféta volt, és az iszlám hódítás Kínától Spanyolországig egyaránt a napóleoni alapelvet követte." (2006. szeptember 15.)

Ezt egyébként orientalisták, így Bernard Lewis magyarul hozzáférhető tanulmányai is alátámasztják: "A hagyományos mohamedán felfogás a világot alapvetően két részre osztja, az 'Iszlám Házára' és a 'Háború Házára'." Utóbbi mindama térségek neve, melyeken még nem áll az 'Iszlám Háza', azaz a világ többi része. A béke akkor következik be, a dzsihád akkor ér véget, amikor az egész világ fölött az 'Iszlám Háza' honol. (Minek folytán arab országok máiglan nem kötnek békét "hitetlenekkel"; csak fegyverszünetet.)

magyarnarancs.hu/publicisztika/europa_nem_kotelezo_-_az_iszlam_es_a_tenyek-68630

2015.02.16. 20:07:11

(folytatás)
Az iszlámról sokan gondolják (magam is így véltem sokáig), hogy saját középkorát éli, és ha túljut ezen, akkor előbb-utóbb konszolidálódik. Ezzel az elgondolással csak az a gond, hogy európai fejleményekből (a zsidó-keresztény eszkatológiából és fejlődéstapasztalatból) származó analógia, aminek nem sok köze van ahhoz, amivel párhuzamot von. Az iszlámnak ui. nincs történetisége. Történelme persze van, de belső impulzusból eredő változandóság híján van; a kultúrát megalapozó doktrínája (teológiája és jogfelfogása) máig változatlan. (Ez abban is megmutatkozik, hogy a Korán nem keletkezett, hanem már minden idők előtt mindig is megvolt, arabul persze, Allahnál.)

Ez a külvilághoz fűződő viszonyában sincs másként, így aztán az iszlám "folyamatos háborús fenyegetést jelent a Nyugat számára" - állapítja meg Ellul. Ugyancsak ő írja - Bat Ye'or The Dhimmi. Jews and Christians under Islam című könyvének előszavában -, hogy mivel az iszlám világ nem fejlődött abból a szempontból sem, hogy miképpen értékeli a nem muszlimokat, "ez figyelmeztetés számunkra, hogy milyen bánásmódban részesülnének azok, akik uralmuk alá kerülnének".

Hogy nem pusztán régi iratok holt betűiről van szó, hanem az alapító szövegek és tradíciók szívós továbbéléséről, arról az Egyiptomban élő, görög katolikus rítusú, francia anyanyelvű jezsuita, Henri Boulad számol be. "Ne vegyük könnyen a veszélyt, amit az iszlám beszivárgása jelent Európára, finom, de rendszeres és határozott folyamattal van dolgunk, amelynek kijelentett célja Európa iszlamizálása. (...) A folyamat legyűri Európát. A demokrácia nevében az iszlám folyamatosan kizárólagos teret nyer a társadalomban és a nyilvánosságban." (Távlatok 2006/4.)

Ezzel kapcsolatosan Hirsi Ali egyenesen "lopakodva behatoló sáriáról", az iszlám törvénykezésnek az ilyetén elfogadtatásáról beszél, amihez "az arabok eszközül használják az Európai Közösséget". (Más kérdés, hogy munkálkodnak önkéntesek is ezen, így a canterburyi érsek, aki nemrég a sária részleges bevezetésének ötletével állt elő, s akit vélhetően - számos ilyen szintű kollégájához hasonlóan - a kontraszelekció "kegyelme" juttatott ilyen hivatalra.)

Persze erre a törekvésre azért nemcsak ilyes rózsaszín ködbe borult szürkeállománnyal lehet reagálni. A leginkább érintett európai országban valamelyes józanulás mutatkozik: "A franciák a közelmúltban értették meg hirtelen - olvasható Ellul könyvének előszavában -, hogy mindez milyen súlyos problémát okoz, ugyanis végeredményben egy másik ország, egy másik civilizáció születését jelenti hazájuk területén."

Ennek megértése manapság Európa-szerte éppoly elengedhetetlen, mint világosan látni egy - egyelőre! - kisebbségben lévő kultúra unikális jellegét, és kialakítani az ennek megfelelő viszonyt. Ami még korántsem jellemző: "Európa - és elsősorban Nyugat-Európa - iszlámhoz fűződő viszonyát vagy az angyali naivitás, vagy a rasszizmusig menő kirekesztés és elutasítás jellemzi" - mondja Boulad. A végletesség helyett a józan és higgadt viszonyulás kívánatos. Aminek persze számos összetevője van; nem utolsósorban annak nyilvánvalóvá tétele, hogy Európa nem kötelező.

Antal József 2015.02.16. 22:19:56

Sok itt a sötét rész.
Adva van egy nem tiszta terrorista vagy annak beállított támadás. A kivégzések a videomegosztókon megnézhetőek. Ki csinálta, ki vette fel, milyen körülmények között azt senki nem tudja megmondani. Azt igen, hogy kinek mi lehet az érdeke.
Lehet, hogy Ferenc pápa tud valamit és azért hallgat?

csaba carmarthen 2015.02.16. 22:30:12

@Antal József:
kilog a lolab, hogy a foaramu media osszejatszik ezen szindarabokkal vagy elo eloadasokkal.
(Kyrie eleyson)

hogy ki all a hatterben, azt eme szanator freudi elszolassal beismeri:

McCain- 'mi kepezzuk ki/fegyvereztuk fel a vilag terr0rista hadsereget:'

"AZ USA Nemzetbiztonsagi csoportbol MINDENKI az ISIS felfegyverzeset ajanlotta."

www.youtube.com/watch?v=xf5TFrvzmAE

1:00 Everyone in the national security team recommended arming isis

2

' ...es folyamatosan kapcsolatban allunk veluk'

...majd JOHN McCAIN ismet elszolja magat: folyamatosan kommunikal az isis-sel...

www.youtube.com/watch?v=2scdDUVK65Y

2:08 J.McC: "I know these people I am in contact with them all the time"

"ismerem ezeket az embereket es folyamatosan kapcsolatban allok veluk"
(nyilt titokkal allunk tehat szemben)

Antal József 2015.02.16. 23:07:35

Aki vizsgàlt már lőtt sérüléseket az csak néz az 50 cm-ről gépfegyverrel "fejbe lőtt" rendőr làttán.
80 méterről sorozatban tüzelő de rendőrautót el nem találó felvételen.
Aki annyi vért akar látni a tengerben mint az állítólagos keresztény kivégzésen az laikusnak is kezdő.

Nincs holttest - a francia rendőré megvan - és a felvételek valódiságát senki nem erősíti meg.
Vannak akiknek jól jön az ilyen felvételek minél nagyobb körben való terjesztése.

Putyin azzal fenyegetőzik, hogy nyilvánossàgra hozza WTC-elleni merénylet orosz kémműhold felvételeit. Az neki is kínos lenne. Már a hír megszellőztetése is az.

Ferenc pápa mindenesetre nem áll a helyzet magaslatán és akkor még keresztényi elnézéssel szóltam róla.
Nem elég, hogy akàr milyen háborúk vannak. Ha igaz is, hogy keresztényeket kizàrólag hitük miatt ölnek meg és vallási alapra terelik a pénz miatti öldöklét ő néma. Mossa kezeit mint Pontius Pilatus!

2015.02.17. 08:44:49

Egypt bombs ISIS targets in Libya after video of 21 Copts beheaded. Ten Egyptians earlier killed in Sinai
www.debka.com/article/24408/Egypt-bombs-ISIS-targets-in-Libya-after-video-of-21-Copts-beheaded-Ten-Egyptians-earlier-killed-in-Sinai

csaba carmarthen 2015.02.17. 21:54:00

www.youtube.com/watch?v=6Ftq15XV0X4

1/
'mi kepezzuk ki/fegyvereztuk fel a vilag terr0rista hadsereget:'

"AZ EA Nemzetbiztonsagi csoportjabol MINDENKI az ISIS felfegyverzeset ajanlotta."

www.youtube.com/watch?v=xf5TFrvzmAE

1:00 "Everyone in the national security team recommended arming isis"

2/

' ...es folyamatosan kapcsolatban allunk veluk'

...egy ujabb freudi elszolas...:

www.youtube.com/watch?v=2scdDUVK65Y

2:08 "I know these people I am in contact with them all the time"

Antal József 2015.02.18. 16:52:34

Nem az a lényeg, hogy ki öli a hitük, vallásuk miatt az embereket. Az sem lényeg hogy manipuláció-e az egész.
Itt tények vannak: hitük, vallásuk miatt embereket ölnek minimum világot bejáró hírként.
Tény: a pápaság élén Ferenc pápával nem az elvárható módon reagált a hírre. Ki kell mondani: a hívek számára elkeserítő ez a hozzáállás. Pontius Pilatus is bűnös volt a kézmosása mellett.

csaba carmarthen 2015.02.18. 23:22:39

...a lélek imájához mindig hasznos hozzátenni a test imáját is: az önmegtagadást és a böjtöt, különösen olyankor, amikor nagy bajban vagyunk....

Nem a másik ember, nem a másik nép – ő az emberiség igazi ellensége (vö. 1Pét 5,8) akiről azt is elárulta Jézus, hogy ennek a világnak a fejedelme.

És mindazoknak, akik őt választják uruknak és hallgatnak rá, felajánlja azt, amit Jézusnak is felajánlott pusztai megkísértésekor:

gazdagságot,

dicsőséget

és a világ fölötti uralmat.

Mindezt odaadja nekik, ugyanazért az árért, amit Jézustól is kért:

ha leborulva imádják őt.

Ezt látjuk ma egyre jobban. Amire Jézus nemet mondott, arra a világ vezetői közül sokan igent mondanak.

Pedig a sátán jogtalanul ajánlja fel nekik a világot, hiszen az nem az övé – ő csak a világ fejedelme.

A világmindenség Ura és Királya azonban Isten; egyedül Ő rendelkezik a világgal, hiszen Ő teremtette és tartja létben, tehát egyedül az Övé.

Ezért kérlek benneteket, hogy teremtsetek békét szívetekben.

Tagadjatok meg és vessetek ki magatokból minden olyan gondolatot, mely emberek, népek elleni utálatról, gyűlöletről, lenézésről, megvetésről szól.

Ábrahám történetéből tudjuk, hogy az Úr Isten megmentette volna Szodomát jogos büntetésétől, ha csak tíz igazat talál benne.

(...)

Itt is, nálunk is csak a tiszta és békés szívek növekvő száma mentheti meg az országot és akár Európát is egy még pusztítóbb háborútól.

Ninive városa hallgatott Isten szavára és mindenki bűnbánatot tartott – s Isten vissza is vonta büntetésüket, s a város megmenekült.

Munkács, 2015. február 8.

Majnek Antal megyéspüspök

>>Majnek Antal püspök atya levele: imádkozzunk és böjtöljünk a békéért!>>
csaladkozpont.hu/blog/2015/02/12/imadkozzunk-es-bojtoljunk-ukrajna-es-europa-bekejeert/

xxxxxxxxxxxx

>>Tisztelik a fajtalan ereklyéket és jeleket, mert ezek a kígyó kívánságai. Ez – ne essetek tévedésbe – egy hatalmas és rémisztő csoport. Olyan hatalmasak, hogy nehéz lesz a karmaikból megszabadulni, amikor rájuk lesz bízva a megélhetésetek, az élelmetek és a pénzetek.>>

www.masodikeljovetel.hu/satanista-csoportok-felemelkedese-es-a-vilag-ellenorzese/

xxxxxxxxxx

>>2001. január 25.

„Drága gyermekek! Ma arra hívlak benneteket, hogy még nagyobb lelkesedéssel újítsátok meg az imádságot és a böjtöt, amíg az imádság örömmé nem válik számotokra.

Gyermekeim, aki imádkozik nem fél a jövőtől, és aki böjtöl nem fél a gonosztól.

Még egyszer megismétlem nektek: pusztán az imádsággal és a böjttel a háborúkat is meg lehet állítani, hitetlenségetek és a jövőtől való félelmetek háborúit.

Veletek vagyok, és ezt tanítom nektek gyermekeim: a békétek és a reményetek Istenben van. Ezért közeledjetek Istenhez és tegyétek Öt az első helyre az életetekben. Köszönöm, hogy válaszoltatok hívásomra!” >>

www.medjugorjeportal.hu/uzenetek/2001

>>Mint ahogy már mondtam, és most ismétlem nektek, gyermekeim, a háborúkat is csak böjttel és imával lehet megállítani.>>

www.medjugorjeportal.hu/uzenetek/2003

(
@Antal József:

csak a relevans reszeket emeltem ki fent,

koztuk - kifejezett erzeseidre is reagalando- Majnek Antal Munkacsi megyespuspok nemregiben kelt levelenek idevago reszeit...

az persze valoban resze a kerdesnek, hogy pl. ez a korlevel (is) miert nem kap oriasi nyilvanossagot es folyamatos visszhangot...

)

udv:cs

Antal József 2015.02.19. 22:59:14

Érdekes mert Hamvazószerda előtt a mi papunk is Ninivéről prédikált meg az okos meg buta szűzekről.
Azt látom, hogy az egyhàz vezetése egy kicsit sem erőlteti meg magát a világban kialakult konfliktusokkal kapcsolatosan. Az Isten által adott erejét altatja.
A nyáj nézi, hogy a pásztor alszik miközben lakmároznak a farkasok! Ébresztő!

csaba carmarthen 2015.02.20. 00:39:53

@Antal József:

Ninive utja

vagy

Szodoma utja

..imadkoznunk kell egymasert es mindenkiert!...

Majnek Antal puspok atya vilagosan mutat ra, hogy csak ez a ket ut all elottunk ... a szabad akaratok sokasaga donteseinek fuggvenyeben...a ketfajta kimenet lehetosegen is erdemes gondolkodnunk...

>>Majnek Antal püspök atya levele: imádkozzunk és böjtöljünk a békéért!>>
csaladkozpont.hu/blog/2015/02/12/imadkozzunk-es-bojtoljunk-ukrajna-es-europa-bekejeert/

...amikor a szodomizalas eroltetett folyamata nagy lepesekkel halad elore...

(nemregiben meselte valaki, hogy egy nemet emberrel beszelgetett aki azt mondta neki, hogy hamarosan kikoltozik amerikaba "..to his husband..."
...egyik beszelgetotarsunk kirohant a szobabol, mert nem birta tovabb hallgatni a sztorit..)

.... ekozben az emberek elol visszatartjak az infot, hogy megtalaltak szodoma es gomora romjait
www.youtube.com/watch?v=lgQHQ992Wnw&list=PL955F954D8A719689

ahol a falak maradvanyaibol ken golyocskakat lehet kiasni - szintiszta kengolyocskakat, amely ilyen tiszta formajaban a termeszetben mashol nem fordul elo...

Annak idejen meszkovel (kalcium karbonat) epitkeztek, ami kennel kalcium szulfatta (kenko) eg el...
....a kalcium karbonat (CaCO3) kennel (S2) kalcium szulfatta (Ca SO4) eg

2 CaCO3 + S2 + 3 O2 = 2 CaSO4 + 2 CO2

www.youtube.com/watch?v=FwTVFk1HK3Y&index=3&list=PL955F954D8A719689

15':11"-->
es pontosan ezeket a vegyuleteket talaltak a maradvanyok kozott:

szintiszta kent (amelyet ha meggyujtanak, meg a kanalat is kiegeti)

es CaSO4-et, ami mar nem gyujthato meg (2. film vege), ....viszont a meszko nevu epitoanyag es a ken egestermeke....

Mindemellett, ma fennall a veszelye, hogy Ninive helyett megmaradjunk Szodoma utjan....

Erre pedig... az alabbi -egyhazilag, a helyi ordinarius altal, jovahagyott -figyelmeztetes :

www.youtube.com/watch?v=3YP3cgj7DGc

es rengeteg jel...

www.bbc.co.uk/news/world-europe-21421810

( ez a gondolat egyebkent mar masokban is megfogalmazodott:

"Ha a kapitány nem látja a jéghegyet, amely felé tartunk, akkor nagyon valószínű, hogy neki ütközünk....
....Leányod, aki szeret téged és mindennap imádkozik érted,

Lucrecia Rego de Planas"
totowill.blogspot.co.uk/2013/10/nyilt-level-ferenc-papanak.html )

2015.02.23. 18:22:28

az iszlám dzsihádisták már a spájzban vannak...

Az iszlám kétszer is nagy kudarcot vallott, szenvedett, amikor el akarta foglalni Európát. Megfogadták: harmadszor nem hibáznak. Élet-halál harc zajlik, itt körülöttünk. Nem a jövőben, már most. Zvi Yehezkeli az élet tette le ezekért a riportokért, hogy felébresszen minket, magyarokat, európaiakat. Ne aludj tovább te sem, nézd meg a videókat és küldd el a barátaidnak is.

Exkluzív: Rejtett kamerával az európai ISIS-sejtekben
index.hu/index2/#bloghu/vigyazo/2015/02/23/rejtett_kameraval_az_europai_isis-sejtekben

matthaios · http://www.matthaios.hu 2015.02.23. 19:33:09

@Izrael misztériuma:

Martell Károly 732-ben Poitiers-nél megakasztotta az Iszlám előretörést. Az ibériai félszigetet teljesen csak a spanyol reconquista foglalta vissza. Másodszor a kereszténység és az iszlám elleni harc csatatere volt 150 éven át Magyarország. A Földközi tengeren az iszlám terjeszkedést a keresztény flotta a lepanto-i csatában állította meg 1571-ben. Ennek emléke Máriának, a Rózsafűzér Királynőjének ünnepe október 7-én. Budát 1686-ban foglalták vissza az azóta boldoggá avatott XI. Ince pápa által szervezett Szent Liga csapatai.

Kérdés, hogy milyenek az iszlám esélyei a kereszténységétől elszakadt, igazi szellemi támasz nélkül maradt Európával szemben. Elegek-e a titkosszolgálatok és a technológia?

csaba carmarthen 2015.02.23. 22:35:26

iszlam dzsihadistak= amerikai szenatorok

1/
'mi kepezzuk ki/fegyvereztuk fel a vilag terr0rista hadsereget:'

"AZ EA Nemzetbiztonsagi csoportjabol MINDENKI az ISIS felfegyverzeset ajanlotta."

www.youtube.com/watch?v=xf5TFrvzmAE

1:00 "Everyone in the national security team recommended arming isis"

2/

' ...es folyamatosan kapcsolatban allunk veluk'

...egy ujabb freudi elszolas...:

www.youtube.com/watch?v=2scdDUVK65Y

2:08 "I know these people I am in contact with them all the time"

a federal resereve...az amerikai szenatorok már a spájzban vannak...

ask questions...
www.youtube.com/watch?v=28ActkTVRng
tegyel fel kerdeseket

Antal József 2015.02.24. 15:17:15

Ők nem iszlamisták. Ők nem allah hívei.
Ők csakis kizárólag gyilkolásznivágyó sátánfajzatok.
Ezt kell velük tudatosítani.
Semmi közük az iszlámhoz főleg nem a hithez!
Ez óriási hiba a nyugati média részéről.
Tegyük hozzá: a nyugat gyermekei.
Nyugat visszakapja a liberális, multikulturális nevelést.
Ezt nem merik persze bevallani.

csaba carmarthen 2015.02.24. 23:44:47

Imahadjárat (6) Ima az Antikrisztus megállítására

2011. november 22. kedd; 11.00

„Ó Jézusom, kérlek, hogy Isten, az Õ irgalmasságában akadályozza meg az antikrisztust,

és annak aljas hadseregét, hogy rémületet keltsenek és nehézséget okozzanak a Te gyermekeidnek.

Könyörgünk, állítsd meg az antikrisztust, és kérünk, hogy a Büntetés Keze kerüljön el bennünket a Nagyfigyelmeztetés során bekövetkező megtérések által. Ámen.”

www.youtube.com/watch?v=2-lqE2fTdrU

Imahadjárat (80) Ima a gyilkosságot elkövetők lelkéért

„Ó, drága Jézus

Könyörgök, irgalmazz a gyilkosságot elkövetőknek.

Kérlek, kegyelmezz a halálos bűnben lévőknek.

Felajánlom saját szenvedésemet és nehézségeimet Neked,

hogy meg tudd nyitni a Te Szívedet, és meg tudd bocsátani nekik az ő vétkeiket.

Kérlek, borítsd be Drága Véreddel mindazokat, kiknek lelkében gonosz szándék lakozik, hogy tisztára moshassák bűneiket.

Ámen.”

www.masodikeljovetel.hu/kuldetesem-hogy-megmentsem-az-emberiseget-mar-majdnem-befejezodott/

nagyfigyelmeztetes.hu/rozsafuzerek/uj-imahadjarat-jezustol/

www.thewarningsecondcoming.com/translations/

2015.02.25. 08:06:18

Magyar Narancs: Van olyan nézet, hogy azért kezelhetetlen, kiszámíthatatlan az iszlám, mert sohasem volt egyházi szervezete.

Feledy Botond: A történelmi tapasztalat azt mutatja, hogy az iszlámban a hierarchia hiánya valójában erősíti az alkalmazkodóképességét. Az, hogy van indonéz vagy marokkói változata, sőt szerintem most már berliniről is lehet beszélni, azt mutatja, hogy nagyon alkalmazkodóképes. Az európai muszlim bevándorlók egy jó része tudott alkalmazkodni, és az adott állam polgárának vallja magát.

MN: Viszont sokszor a második generációsok körében tapasztalható radikalizálódás.

FB: Ez azonban nem vallási probléma. Az, hogy a helyzetüket, céljaikat már nem a nagyapjuk vagyoni helyzetéhez, hanem például a párizsi középosztályéhoz hasonlítják, sokkal nagyobb frusztráció forrása lehet. De pont a fundamentalista merényletek kapcsán azt mondják a szociológusok, hogy van egy furcsa átrétegződés: régebben a szegényebbek köréből kerültek ki a merénylők, most viszont van egy olyan radikalizáció, amely a jobb helyzetűeket is megérinti.

„Itt nagyon szűkek a mozgásterek” - Feledy Botond, a Szent Ignác Jezsuita Szakkollégium rektora
magyarnarancs.hu/belpol/itt-nagyon-szukek-a-mozgasterek-93432

2015.02.25. 08:27:13

Mohamed-karikatúra egy katedrálisban

A bolognai San Petronio bazilika a világ tizenötödik legnagyobb tempolma, impozáns méreteivel uralja a Piazza Maggiore-t, a város egyik központi terét. Bejáratánál egyenruhás rendőrök fogadják a látogatókat, és kézi fémdetektor segítségével vizsgálják át a belépők ruházatát és csomagját, fegyverek után kutatva. A turisták közül talán kevesen tudják, hogy a szigorú őrizetre azért van szükség, mert az Al-Kaida terrorszervezet számára ez a középkori katedrális elpusztítandó célpont. A templom méreteit tekintve egy nagyon apró kis részlet zavarja a fanatikusokat, ami a 22 kápolna közül az egyikben, a Bolognini kápolnában található. A kápolnára külön jegyszedő és biztonsági őr vigyáz, akik csak két euró leszurkolása után engedik be a turistákat, hogy közelről is megcsodálják a falfestményeket.

A kápolna megépítéséről Bartolomeo Bolognini végrendelkezett 1408-ban, a freskók elkészítésével Giovanni da Modenát bízták meg. A mester azt az instrukciót kapta, hogy fesse meg a paradicsomot annak minden boldogságával és a poklot annak minden gyötrelmével, a jövő nemzedékek okulására. Meg kell hagyni, Modena mester remek munkát végzett. Freskóin valósággal megelevenedik a paradicsom és a pokol, ahogyan azt a késő középkor embere elképzelte. Az ihletet nyilvánvalóan Dante Isteni színjátékából merítette. A freskó felső részén, a mennyországban az üdvözültek lelkei koncentrikus körökben veszik körbe és dicsőítik az Istent, a pokol egyre mélyülő bugyraiban pedig bűneik súlyának megfelelően senyvednek a kárhozottak a démonok válogatott kínzásaitól. Odalent, a pokol mélyén, a jégbe fagyott és leláncolt Lucifer trónol, borzalmas szörnypofájával egy kárhozottat marcangol éppen. Lucifer balján egy meztelen alak hever, egy démon éppen megpróbálja leszakítani a fejét. Alatta felirat: Machomet. Igen, ő Mohamed, az Iszlám prófétája.

index.hu/index2/#bloghu/pendulum/2015/02/24/mohammed-karikatura_egy_katedralisban

A Menhely Gondnoknője · http://metafizikaimenhely.wordpress.com/ 2015.02.25. 11:45:26

@Izrael misztériuma: én is kicsit OFF leszek, de nagyon érdekes ez a cikk, és a kápolna freskói is... Eléggé hajaz Hyeronimus Bosch képeire, persze utóbbi később élt, tehát valószínűleg ő vett át bizonyos elemeket Modenától. A Sátán-figura elnyeletés-megszülés motívuma például Bosch Poklának központi figurájában is ott van (érdekes volt látni ezt a párhuzamot, ezek szerint a középkori festők ennek nagy jelentőséget tulajdonítottak):

arnolfini.hu/arnolfini-szalon/wp-content/uploads/2013/06/Bosch_A_Gyonyorok_kertje_reszlet_10.jpg

2015.02.27. 10:26:00

@csaba carmarthen:
"kilog a lolab, hogy a foaramu media osszejatszik ezen szindarabokkal vagy elo eloadasokkal."

A Fidelitas Gazdasági Kabinete február 19-én „A kereszténység és az iszlám együttélése” címmel tartott rendezvényt, amelyen Beer Miklós váci püspök és Mihálffy Balázs sejk foglalt véleményt a nyugati és az iszlám civilizáció, a két vallás és kultúra kapcsolatáról illetve jövőjéről. A Tett És Védelem Alapítvány egy forrása szerint az est folyamán Mihálffy több olyan kijelentést is tett, amely nem csak a magyar zsidóságot, de Izrael Államot és annak meghatalmazott budapesti nagykövetét, Ilan Mort is sértik. Ezen állítások ellen Beernek sem volt kivetnivalója.

Mihálffy szerint a dzsihádista ISIS valójában a CIA és Izrael műve, majd hozzátette, az ISIS felbérelt színészekből vagy Izrael nemzeti hírszerző titkosszolgálatának, azaz a Moszad ügynökeiből áll – itt forrásként Ilan Mort, Izrael budapesti nagykövetét jelölte meg.

Ezen becsmérlő rágalmazásokat a TEV mélységesen elítéli és erre felhívta a szervezők figyelmét is. A Fidelitas Gazdasági Kabinete közleményben reagált:

A Fidelitas Gazdasági Kabinete „A kereszténység és az iszlám együttélése” című szakmai estjén egy baráti hangulatú beszélgetés keretében próbálta feltárni a két vallás és kultúra összefüggéseit, a hozzájuk kapcsolódó nyugati és keleti civilizáció kapcsolódási pontjait, egymás megértésének és tiszteletben tartásának módjait, továbbá a békés együttélés lehetőségeit. Azt est folyamán elhangzott kérdések egyikével kapcsolatban Mihálffy Balázs sejk úr azon kijelentésétől, amely szerint „Az ISIS a CIA kreálmánya, és nem zárható ki teljesen a Moszad érintettsége sem” a Kabinet elhatárolódik.

ÖSSZEESKÜVÉS-ELMÉLETET ADOTT ELŐ A SEJK A FIDELITAS RENDEZVÉNYÉN
tev.hu/osszeeskuves-elmeletet-adott-elo-a-sejk-a-fidelitas-rendezvenyen/

ajvé!

Antal József 2015.02.27. 12:38:17

Végre a magyar állam katonákat küld a sátánfajzatok ellen.
Elég keveset és csak kiképzőket meg őrzőket de az is valami.
Ezek a sátánista terroristák szétverték a 3000 éves műkincseket. A pápának már réges-rég keresztes háborút kellett volna indítania. Minden keresztény államot felszólítani a totális háborúra és kiátkozni amelyik nem vesz részt benne. Az a nem keresztény állam amelyik pénzzel vagy katonával, felszereléssel nem támogatja azzal megszakítani minden diplomáciai viszonyt.

csaba carmarthen 2015.02.27. 21:34:25

Albert Pike szabadkőműves a 19. században levélben írt a 3 világháborúról.

Az utolsó célja a káosz teremtése után a világkormány létrehozása saját világhadseregével és világ valutájával. Orwell 1984 című könyve szintén forgatókönyv volt az új világhoz. Az ISIS a semmiből jött, jól felfegyverzett és finanszírozott, Izrael és az USA pedig első alkalommal nem avatkozik be, várja a megfelelő alkalmat.

www.youtube.com/watch?v=6Ftq15XV0X4

ISIS és a III. világháború - David Icke

....................................................................

freudi elszolasok:

"AZ USA Nemzetbiztonsagi csoportbol MINDENKI az ISIS felfegyverzeset ajanlotta."

www.youtube.com/watch?v=xf5TFrvzmAE

1:00 Everyone in the national security team recommended arming isis

2

' es folyamatosan kapcsolatban allunk veluk'

...majd JOHN McCAIN ismet elszolja magat: folyamatosan kommunikal az isis-sel...

www.youtube.com/watch?v=2scdDUVK65Y

2:08 J.McC: "I know these people I am in contact with them all the time"

Ismerem oket folyamatosan kapcsolatban allok veluk.

....................................................................

Már korábban is mondtam neked, hogy fel kell hívnod gyermekeim figyelmét arra, hogy már most tervezzék meg teendőiket, amíg a rettegett globális háború el nem kezdődik. A háborút, amelyről most beszélek, a vörös sárkány irányítja. A sárkány, a világ új energiája, alattomos, s nyugaton városokat fog elpusztítani. Az idő közel van.

Imádkozzatok, imádkozzatok, mert ez a veszély nem állítható meg, ha nem imádkoztok eleget a megállításáért.

Imádkozzatok azokért, akik ebben az atomháborúban elvesztik majd életüket.

www.masodikeljovetel.hu/figyelmeztetes-az-atomhaborura/

nem szabad hallgatnod azokra, akik megkérdőjelezik, kétségbe vonják, és megvetően tekintenetek Üzeneteimre. Nem szükséges megvédeni Legszentebb Szavamat. Szavam végleges, és senkinek sincs joga megkérdőjelezni azt. Vagy elfogadtok Engem, vagy nem.

Míg a Keresztények, maguk között, összevesznek ezen – a már oly régen megjövendölt – Üzenetek miatt, ellenségként kezelik egymást. Nem lehettek ellenségei testvéreiteknek, miközben Tanítványaimnak hívjátok magatokat. Míg ti azzal vagytok elfoglalva, hogy egymás között kiabáljatok, a legnagyobb ellenség, a sátán seregei jelenleg a leggonoszabb szörnyűségeket tervezik, melyeket valaha is látott az emberiség, Ádám és Éva megteremtése óta.

A háborúk, amelyekről Beszélek, hamarosan megkezdődnek, és a terv az lesz, hogy eltöröljék a népességet a föld színéről.

nagyfigyelmeztetes.hu/2013/04/csak-az-elo-isten-pecsetjevel-rendelkezok-fognak-megmenekulni-a-lelkek-tomegirtasanak-eme-formajatol/

2015.02.28. 11:41:21

@csaba carmarthen:

iszlámista haverjaid mindeközben keményen dolgoznak:

The Perverted, Powerful Logic Behind ISIS’s Burned Pilot
An Islamic State that beheads innocents and burns its enemies: Why would Muslims want it?
- See more at: www.thefiscaltimes.com/2015/02/08/Perverted-Powerful-Logic-Behind-ISISs-Burned-Pilot#sthash.Zyg0q2x9.dpuf

csaba carmarthen 2015.02.28. 12:15:10

Szegény Gyermekeim, Isten gyermekei, mennyire keveset tudtok azokról a szörnyű cselekményekről, melyeket jelenleg a Szabadkőműves szekták terveznek, a legmagasabb szinteken, Isten gyermekei ellen.

Gonoszságukat lehetetlenség lenne elképzelnetek, de ismerjétek fel ezeket a jeleket.

Amikor bankjaitok elveszik szabadságotokat, otthonotokat, és a lehetőséget, hogy táplálni tudjátok családotokat, ez csak egy része lesz az emberiség elleni tervüknek.

Rabszolgákká váltok majd, de azok, akik hűséggel adóznak Irántam és Tanításaim iránt, és akik továbbra is hűségesek Hozzám, sose felejtkezzenek el Irgalmasságomról.

nagyfigyelmeztetes.hu/2013/04/csak-az-elo-isten-pecsetjevel-rendelkezok-fognak-megmenekulni-a-lelkek-tomegirtasanak-eme-formajatol/

.....................................

freudi elszolasok:

"AZ USA Nemzetbiztonsagi csoportbol MINDENKI az ISIS felfegyverzeset ajanlotta."

www.youtube.com/watch?v=xf5TFrvzmAE

1:00 Everyone in the national security team recommended arming isis

2

' es folyamatosan kapcsolatban allunk veluk'

...majd JOHN McCAIN ismet elszolja magat: folyamatosan kommunikal az isis-sel...

www.youtube.com/watch?v=2scdDUVK65Y

2:08 J.McC: "I know these people I am in contact with them all the time"

..........................

Az Antikrisztus már készen áll arra, hogy felfedje kilétét, és terve a következő.

Ő addig fog várni, amíg háborúk nem tombolnak mindenütt.

Akkor közbelép, és hamis békét fog teremteni Izrael államban azáltal, hogy egyesíti őket Palesztinával, egy valószínűtlen szövetség révén.

Mindenki elhalmozza majd őt dicséretekkel. De ő nem fog itt megállni, hanem sokakat megdöbbentő ütemben halad tovább, és béke-megállapodási tárgyalásokat fog folytatni sok háborútól szétzilált nemzetben.

Újfent dicsérni fogják őt, és milliárdok fogják rendkívüli rajongással csodálni szerte az egész világon.

Akkor látszólag minden rendben lesz.

Az Antikrisztus nagyon hamar be fog kapcsolódni a jótékonykodásba, továbbá kapcsolatba lép a fő világbankokkal annak érdekében, hogy létrehozzon egy új, befolyással bíró pénzintézetet.

Számos vállalkozás és politikai vezető fog belekeveredni az ő terveibe.

Hamarosan egy új szörnyűséget teremtenek, a világgazdaság beindításának nevében. Ez lesz az új Babilon, minden hatalom fellegvára, ahonnan a világ elitje és gazdagjai fognak kereskedni.

Ezt úgy fogják tekinteni, mint a nagyszerű hír kiváltóját, hiszen az emberek minden tekintetben profitálnak majd ebből, a munkahelyektől az otthonokig, amelyben élnek, és az élelemig, mellyel családjaikat élelmezik....

(....)

Mindenkinek azt fogják mondani, hogy az új Babilon azért jött létre, hogy dicsőítse a nagy embert (az Antikrisztust), hogy előmozdítsa a környezet ügyét, hogy az anyafölddel törődjön, és hogy megszabadítsa a világot a nyomortól, mely a gazdagság miatt van, ami csak úgy tódul kifelé annak gonosz száján.

Amikor ez történik, Beavatkozásom Keze meg fogja forgatni a világot a tengelye körül. Én nem fogok tétlenül várni, és nem figyelmeztetni Gyermekeimet annak következményeire, ha elfogadják ezt a förtelmet, melyet a pokol mélyén alkottak, az emberiséget sújtandó. Nagy jeleim azért adatnak majd, hogy megmutassa mindazoknak, akik üdvözlik, és elfogadják ezt a sértést, az Én Szent Nevemben.

Meg fogom rázni a világot, és inogni fog. Senki sem lesz képes figyelmen kívül hagyni Beavatkozásomat. Ezután tüzet zúdítok a Föld egyharmadára.
www.youtube.com/watch?v=3YP3cgj7DGc

Hamarosan éhínség lesz tapasztalható, de nem az Én Kezemtől eredően – hanem azáltal, hogy az Antikrisztus szándékosan be fogja szennyezni a Földet.

Nem szabad elfogadnotok azt, amit elétek tárnak. Amikor látjátok a béke emberét, az Antikrisztust, amint elismeréseket és díjakat kap a háborútól szétzilált országokban végzett nagyszerű munkájáért, akkor tudjátok, hogy Beavatkozásom közel van.

Mindenkoron egységben kell maradnotok Fiammal, Jézus Krisztussal, és imádkozzatok, hogy a Szentségeket elérhetővé tegyék számotokra a hűséges papok és a klérus, az előttetek álló megpróbáltatások idején.

Akaratom be fog teljesedni.....

nagyfigyelmeztetes.hu/2013/08/isten-az-atya-az-antikrisztus-mar-keszen-all-arra-hogy-felfedje-kiletet/

KEK

AZ EGYHÁZ UTOLSÓ PRÓBATÉTELE

675 Krisztus eljövetele elõtt az Egyháznak át kell mennie egy utolsó próbatételen, mely sokak hitét meg fogja ingatni. [639] Az üldözés, mely kíséri az Egyház földi zarándokútját, [640] fölfedi a "gonoszság misztériumát" egy vallási megtévesztés formájában, mely az embereknek problémáik látszólagos megoldását kínálja föl cserében azért, hogy elpártolnak az igazságtól. A legnagyobb vallási megtévesztés az Antikrisztusé, azaz egy ál-messianizmusé, amelyben az ember önmagát dicsõíti Isten és az Õ testben eljött Messiása helyett. [641]

2015.02.28. 12:24:16

@csaba carmarthen:

JE SUIS BORISZ

ezalatt putyin barátod, viktor nagy példaképe sem nyugoszik...

Ukrajna miatt gyilkolták meg az ismert orosz ellenzékit?
nol.hu/kulfold/ukrajna-miatt-oltek-meg-az-ismert-orosz-ellenzekit-1519087

csaba carmarthen 2015.02.28. 12:33:04

Jánosné Márton · Kiemelt hozzászóló · II. Rákóczi Ferenc Gimnázium

Ha valaki megpróbál logikusan gondolkodni, akkor rájöhet, hogy ez valóban Putyin ellenségeinek tette volt, ugyanis nincs még a világon egy olyan ostoba vezető,aki pont akkor gyilkoltatja meg az ellenfelét, amikor jó úton halad afelé,hogy elfogadják sok országban.

Ezzel a tettel az ellenségei ezt akadályozzák meg!

.....................................

Péter Bácsay · Kiemelt hozzászóló · Itt dolgozik: Chez Moi

Lám Lám Erre is Képesek az USA bácsiék ! Mert Ugye nem mondtak le Putyinról ! Bizony nagyon "Jókor jött" a merényletet ! !

Lesz is Nagy Nemzetközi Pszeudófelháborodás ! Na meg az ilyenkor Újszokásos Pszeudóbékemenet,

Mint Párizsban és Kievben, Ahol a Világ vezetői egy Kétoldalt lezárt,Kommandóval Biztosított Kétoldalt lezárt Utcában egymásban, karolva PSZEUDÓMENETELTEK !!

NA MEG a sok Táblicska az ""ÉN IS BORISZ VAGYOK"" felirattokkal ! Érdekes, Hogy Waldman volt ez ELSŐ sokkos Felháborodó !

Már Ma HAJNALBAN SOKKOS ÁLLAPOTBA KERÜLT ! !
Most, hogy Putyin a Legnagyobb elensége az USA bácsinak, A SzentCél érdekében Bármit meg lehetet TENNI !

Hiszen 350 millió dollárral támogatja a Mai, Hamarosan menetelőket. Gondolom már napok óta ki vannak nyomtatva a Felháborodás jelszavai a táblicskák !!

magyarhirlap.hu/cikk/18570/Lelottek_Putyin_egyik_legnagyobb_kritikusat__VIDEO

Antal József 2015.02.28. 12:41:55

Aki nem ért egyet a kereszténység eszméivel az nevezze meg, hogy mivel nem ért egyet!
Aki nem ért egyet azzal, hogy Európa és főleg hazánk nem a kereszténységre épül az mondja el mi nem tetszik neki ebből!
Sem ma sem régen nem a keresztények feszítettek keresztre embereket.
Ma és régen is a kereszténység mentette meg az embereket attól, hogy kivetkőzzenek emberi mivoltukból.
" Nem azért jöttem a Földre, hogy békét hozzak..."

csaba carmarthen 2015.02.28. 13:14:18

jojjel.hu/nf/aktualis.php#featured

freudi elszolasok:

"AZ USA Nemzetbiztonsagi csoportbol MINDENKI az ISIS felfegyverzeset ajanlotta."

www.youtube.com/watch?v=xf5TFrvzmAE

1:00 Everyone in the national security team recommended arming isis

2

' es folyamatosan kapcsolatban allunk veluk'

...majd JOHN McCAIN ismet elszolja magat: folyamatosan kommunikal az isis-sel...

www.youtube.com/watch?v=2scdDUVK65Y

2:08 J.McC: "I know these people I am in contact with them all the time"

..........................

Az Antikrisztus már készen áll arra, hogy felfedje kilétét, és terve a következő.

Ő addig fog várni, amíg háborúk nem tombolnak mindenütt.

Akkor közbelép, és hamis békét fog teremteni Izrael államban azáltal, hogy egyesíti őket Palesztinával, egy valószínűtlen szövetség révén.

Mindenki elhalmozza majd őt dicséretekkel. De ő nem fog itt megállni, hanem sokakat megdöbbentő ütemben halad tovább, és béke-megállapodási tárgyalásokat fog folytatni sok háborútól szétzilált nemzetben.

Újfent dicsérni fogják őt, és milliárdok fogják rendkívüli rajongással csodálni szerte az egész világon.

Akkor látszólag minden rendben lesz.

Az Antikrisztus nagyon hamar be fog kapcsolódni a jótékonykodásba, továbbá kapcsolatba lép a fő világbankokkal annak érdekében, hogy létrehozzon egy új, befolyással bíró pénzintézetet.

Számos vállalkozás és politikai vezető fog belekeveredni az ő terveibe.

Hamarosan egy új szörnyűséget teremtenek, a világgazdaság beindításának nevében. Ez lesz az új Babilon, minden hatalom fellegvára, ahonnan a világ elitje és gazdagjai fognak kereskedni.

nagyfigyelmeztetes.hu/2013/08/isten-az-atya-az-antikrisztus-mar-keszen-all-arra-hogy-felfedje-kiletet/

Izrael misztériuma (törölt) 2015.02.28. 19:36:14

Izrael misztériuma (törölt) 2015.03.01. 09:03:26

@csaba carmarthen:

Putyin nyomban reagált a merényletre: „Ez a brutális gyilkosság magán viseli a megrendelt gyilkosság és mindenekelőtt a provokáció jeleit”. És nyomban vizsgálatot indított a saját felügyelet mellett. „Hát ez igazán biztató”, szóltak az ironikus kommentárok a közösségi oldalakon. 2012-ben, közvetlenül az előtt, hogy harmadik mandátumára bevonult volna a Kremlbe, Putyin arra figyelmeztetett, hogy Oroszország ellenségei „egy ’szent áldozatot’ keresnek a híres emberek között. És le is fogják szedni, hogy aztán az [orosz] hatalmat vádolják meg vele”. Tavaly márciusban, a Krím elfoglalásakor az orosz elnök újra figyelmeztetett az „ötödik hadoszlop” fenyegető jelenlétére, amely „nemzetárulókból” áll. Nyilvánvalóan a bírálóira célzott, így Nyemcovra.

A Borisz Nyemcov-gyilkosság: „Az emberi életnek nincs többé értéke Oroszországban” – összeállítás
www.galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=447739:a-borisz-nyemcov-gyilkossag-az-emberi-eletnek-nincs-toebbe-erteke-oroszorszagban-oesszeallitas&catid=79&Itemid=164

világos beszéd: a nemzetárulók főbelövik magukat, hogy aztán majd a hatalmat vádolják meg vele...

csaba carmarthen 2015.03.01. 11:01:54

Jánosné Márton · Kiemelt hozzászóló · II. Rákóczi Ferenc Gimnázium

Ha valaki megpróbál logikusan gondolkodni, akkor rájöhet, hogy ez valóban Putyin ellenségeinek tette volt, ugyanis nincs még a világon egy olyan ostoba vezető,aki pont akkor gyilkoltatja meg az ellenfelét, amikor jó úton halad afelé,hogy elfogadják sok országban.

Ezzel a tettel az ellenségei ezt akadályozzák meg!

magyarhirlap.hu/cikk/18570/Lelottek_Putyin_egyik_legnagyobb_kritikusat__VIDEO

Hiába böjtöl a békéért az, aki akár csak egy embert is utál, gyűlöl.

Tudjuk, hogy a mindkét oldalon egyre több keresztény imádkozik a békéért, és hála Istennek egyre több politikus is a békéért száll síkra.

De ez is kevés.

Fel kell lépnünk a háború ellen, az emberek megölése ellen, különösen az ártatlan, békét akaró civilek megölése ellen. Hogy ezt miért akarják ilyen-olyan politikai erők, az az ő bűnük, égbekiáltó bűnük. A mi feladatunk az, hogy ne csak passzívan imádkozzunk, hanem harcoljunk a békéért.

Mert Jézus azt mondta, hogy boldogok a békesség szerzői. Viszont harcolni csak az tud, akiben gyűlölet van.

Mi, keresztények ezt az indulatot csak arra használhatjuk, hogy a bűnt utáljuk, annak szerzőjét, a sátánt s a többi gonosz lelket pedig gyűlöljük. Nem a másik ember, nem a másik nép – ő az emberiség igazi ellensége (vö. 1Pét 5,8) akiről azt is elárulta Jézus, hogy ennek a világnak a fejedelme. És mindazoknak, akik őt választják uruknak és hallgatnak rá, felajánlja azt, amit Jézusnak is felajánlott pusztai megkísértésekor: gazdagságot, dicsőséget és a világ fölötti uralmat.

Mindezt odaadja nekik, ugyanazért az árért, amit Jézustól is kért: ha leborulva imádják őt.

Ezt látjuk ma egyre jobban. Amire Jézus nemet mondott, arra a világ vezetői közül sokan igent mondanak.

Pedig a sátán jogtalanul ajánlja fel nekik a világot, hiszen az nem az övé – ő csak a világ fejedelme.

A világmindenség Ura és Királya azonban Isten; egyedül Ő rendelkezik a világgal, hiszen Ő teremtette és tartja létben, tehát egyedül az Övé.

Ezért kérlek benneteket, hogy teremtsetek békét szívetekben.

Tagadjatok meg és vessetek ki magatokból minden olyan gondolatot, mely emberek, népek elleni utálatról, gyűlöletről, lenézésről, megvetésről szól.

Ábrahám történetéből tudjuk, hogy az Úr Isten megmentette volna Szodomát jogos büntetésétől, ha csak tíz igazat talál benne. ...

www.magyarkurir.hu/hirek/a-munkacsi-megyespuspok-bojtolesre-hiv-ukrajna-bekejeert

Izrael misztériuma (törölt) 2015.03.01. 16:41:02

@csaba carmarthen:

“(Putin) is infallible. He is a priest, a god, a victim and a Christ-like figure all in one. He is a product of Russia’s history, Russia’s corruption, Russia’s culture and the country’s oligarchs.”
Anna Arutunyan, Russian journalist and author

Anna Arutunyan: Real democracy has never existed in Russia
budapestbeacon.com/featured-articles/anna-arutunyan-real-democracy-has-never-existed-in-russia/
süti beállítások módosítása