Jezsuiták

PÁRBESZÉDBEN

Címkék

Mire válok képessé?

2008.07.05. 23:30 Kimusubi

Ha most van időd megnézni az alábbi felvételt, a következő szempontot javaslom: "Mi az, amiért én hasonló módon oda tudnám tenni magam?"

 

 

Az ironman (vasember) próba három részből áll:
1. Úszás tengerben vagy tóban, 3800 m-es szakaszon;
2. 180 km-es kerékpározás;
3. Maratoni futás (42.5 km).
 

Lehet, hogy bele kellene vágni? ...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jezsuita.blog.hu/api/trackback/id/tr69549729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skrabski Fruzsina (lelkylola) · http://mandiner.blog.hu/ 2008.07.07. 11:54:14

Tényleg szép. Edzésnek kezdhetnénk Balaton átúszással...

A. 2008.07.08. 09:10:29

Balatonatuszas mar megvolt, most dolgozom a felmaraton maratonra javitasan :) Utanna mar csak a bringa van hatra, meg osszetenni az egeszet :) Na jo, igazandibol mar a felmaratonttol is hatartalan boldog vagyok :)
Nem hittem volna, amikor tizeneveskent mindig en voltam az utolso, vagy amikor 2 kort nem tudtam lefutni a futopalyan... :)

A. 2008.07.08. 09:14:48

nagyon jo a video :)

pitilui Mr. Doktor 2008.07.09. 22:39:18

Nagyon felkavart a film.
Eszembe juttatta Viktor E. Frankl gondolatait, aki írásaiban beszél a "szellem dacoló hatalmáról", miszerint, mint ember nem vagyok kiszolgáltatva szüleimtől, sorsomtól, múltamtól stb. örökölt negatvíumoknak, nem kell elhinnem, hogy determinálva vagyok valamire, nem kell átadom magam a fatalizmusnak, hanem ellene mehetek, alakíthatom életem.
Saját életében is tapasztalta azt, hogy ha olyan helyzetbe kerülünk, amin nem tudunk változtatni, egy dolgot meg tudok változtatni, az ahhoz való beállítódásomat!
Nekem ez a két ember erről is szól!
De a biblia is tud hökkenteni olyan kijelentésekkel, mint:"akik Istent szeretik, azoknak minden a javukra szolgál!" Rómaiakhoz irt levél 8,28
A kérdés tényleg az, hogy a saját életemben mire indít mindez?
Na ezt viszem magammal továbbízlelgetésre...

replay 2008.07.13. 10:13:24

A videót már ismertem, de a hozzá javasolt szempont nagyon elgondolkoztató. Azért ütős kérdés, mert a saját életemben való megvalósításról gondolkoztat el.

Viszont nem hiszem, hogy sportteljesítményre kell gondolni, hanem inkább arra, hogy hogyan tudom megvalósítani a szeretetet a saját környezetemben.
süti beállítások módosítása